Ik. We hebben er namelijk 1 in Ijsselstein, dus dat staat op de stadsgezichtenquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
Wie heeft er weleens een kaart met een molen verstuurd?
Gedaan!quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Klonk het volgende:
graag gedaan
en mischien dat de prijzen de volgende keer in de op kunnen![]()
quote:
Gaaf! 4 kaarten op een dagquote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb vandaag 4 tag kaarten ontvangen!!! Zie mijn weblogje voor foto's ervan
Mijn allereerste kaartje moest naar Finland... en is al ruim een week onderwegquote:Op maandag 3 april 2006 19:38 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb in elk geval wat tag kaartjes verzonden.... kon het niet laten!![]()
Heb vandaag een kaartje ontvangen uit de USA. Een heel schattige van Winnie de Poeh![]()
Vrijdag had ik een kaartje verzonden naar Finland..... vandaag had ik bericht dat hij was aangekomen! Die Finse post is ongeloofelijk! Ik heb uiteraard meteen weer een kaartje opgevraagd....... 3x raden waar hij naartoe mag![]()
Hoeveel kaarten had je verstuurd?quote:Op maandag 3 april 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn allereerste kaartje moest naar Finland... en is al ruim een week onderweg![]()
Vijf. De andere vier zijn ook nog onderweg, maar moeten dan ook naar de VS, Australie en Iran, dus dat is niet zo gek.quote:
Wel leuk naar Iran en Australiequote:Op maandag 3 april 2006 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vijf. De andere vier zijn ook nog onderweg, maar moeten dan ook naar de VS, Australie en Iran, dus dat is niet zo gek.
Maar het haalt de vaart er wel uit zeg maar. Ik sta nu een beetje stil![]()
Die naar Finland en naar de VS: 8 dagen geleden;quote:Op maandag 3 april 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel leuk naar Iran en Australie![]()
Wanneer heb je ze op de post gedaan?
Ik heb even gespiekt en hij is vandaag nog online geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:43 schreef Gatalin het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat die Fin toevallig net op vakantie is, in het ziekenhuis ligt of niet zelf over een internetverbinding beschikt. Ik zou nog een paar dagen aankijken als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |