Dat is via een swap gegaanquote:
Oh op die manier, ik dacht dat ze jou gemaild hadden erover net zoals iemand eerder in dit topic zei. Dat is wel leuk maar van de andere kant ook jammer dat je het al weet.quote:Op zondag 2 april 2006 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is via een swap gegaanik stuur een kaart naar Beijing en ik krijg dan ook een kaart uit Beijing
Ik ben alleen wel benieuwd wat voor kaart want ik ben zelf vorige maand in Beijing geweest en het aanbod in kaarten was nogal beperkt, de kaarten die ze daar verkochten waren van die setjes van 10 en er waren maar een paar setjes![]()
Maar misschien dat een inwoner van Beijing wat andere kaarten weet te vindenik ben natuurlijk alleen op plekken geweest waar veel toeristen komen.
Ja voor de verrassing zijn die tags en reguliere dingen ook wel leuker, alleen ik wil wel heel graag een kaart uit China eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik dacht dat ze jou gemaild hadden erover net zoals iemand eerder in dit topic zei. Dat is wel leuk maar van de andere kant ook jammer dat je het al weet.
Dan tag je de persoon voor jou en die stuur je dan een kaart, adres regel je via een prive berichtquote:Op maandag 3 april 2006 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit op de site te zoeken, maarre... wat is taggen?
Ik heb wat moeite met de betekenis van 'taggen' geloof ik....quote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan tag je de persoon voor jou en die stuur je dan een kaart, adres regel je via een prive bericht
Jaaaa op het forum! Had ik niet echt duidelijk vermeld idd, maar je hebt het gevondenquote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O op het forum van postcrossing! Nu snap ik het!
Dank!
ik ken het gevoel, heb er ook 5 onderweg, drie keer 5 dagen 1 keer 4 en een keer 11dagen, maar die gaat naar australiė waarvan ergens in het vorige topic volgens mij stond dat dat sowieso bijna 2 weken duurt...quote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef Klonk het volgende:
ik kan ff niets meer doen, 5 onderweg![]()
en eentje naar de vs is nu al 14 dagen (zoek ?)![]()
Ik nu ook, waarvan de eerste nu 8 dagen en de laatste sinds vandaag onderweg isquote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef Klonk het volgende:
ik kan ff niets meer doen, 5 onderweg![]()
en eentje naar de vs is nu al 14 dagen (zoek ?)![]()
*check*quote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
Wie heeft er weleens een kaart met een molen verstuurd?
Dat kan welquote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 domme vraag;
gaat op iedere kaart, ongeacht waarheen, 1 postzegel?
85 cent geloof ik.quote:Op maandag 3 april 2006 17:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 2 adressen gekregen, 1 voor australie, en 1 voor amerika
wat moet daar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |