U heeft uw recht om mee te raden verloren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef YPPY het volgende:
Finland!
dat is dan toch zonder priority? die kan je dan gwoon gebruiken, alleen doen je kaartjes er opeens 2 keer zo lang over....quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb net een velletje zegels gekocht bij de supermarkt, maar zie ineens dat dit een velletje van 2005 is met zegels van 81 cent ipv 85 cent. Kan ik die nog gewoon gebruiken?
Zitten wel priority stickertjes aan dat is het vreemdequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is dan toch zonder priority? die kan je dan gwoon gebruiken, alleen doen je kaartjes er opeens 2 keer zo lang over....![]()
Ja, dat lijkt me ook. Misschien is de ontvanger erg traag met registrerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik wacht nu al 10 dagen, en er is pas 1 kaartje geregistreerd!
Ik bedoel, van die Amerikanen begrijp ik het nog, maar in Duitsland moet een kaartje toch allang aangekomen zijn?
www.blogger.com biedt de mooiste vind ik. Daar heb ik die van mij ook vandaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef Klonk het volgende:
* Klonk is druk bezig met zoeken naar een mooie, leuke simpele weblog, en wat zijn er veel van die gratis dingen
daar heb ik een kaartje van gehad vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef Aventura het volgende:
Net weer een kaartje verstuurd, naar Wisconsin. Het arme mens heet Gerda Dickman
ziieeen!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb ik een kaartje van gehad vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |