30 maart!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gepost? Ik kan de datum niet lezen namelijk.
6 dagen!quote:
Hey verrek, jij hebt mij getagged!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mik er wat informatie over NZ op, dat het hier helemaal geweldig is e.dDie kaart naar Finland gaat btw naar Tampere. 2/3 adressen in Finland gaat bij mij naar Tampere.
![]()
![]()
Ik heb de luxe dat ik in de meest toeristische stad van het land woon (Amsterdam), dus ik heb geen problemen. Maar is er bij jullie wel een markt? Bij mij op de markt staat altijd een kraampje met allerlei ansichtkaarten. En jullie hebben vast op het station ook wel een Kiosk, daar heb je ook kaarten. Of de plaatselijke tabakzaak?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef morgaine21 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je ook leuke ansichtkaarten van Nederland/een bepaalde stad ergens online kunt bestellen? In dit dorp waar ik woon verkopen ze geen kaarten en om nou steeds naar de stad te gaan...
Ik had laatste een voorraadje gekocht maar ben er nou al weer doorheen.
Ik weet niet hoe dat in Amsterdam is, maar hier in Rotterdam valt het me wel op dat de toeristische kaarten best wel prijzig zijn. Het zijn ook mooie kaarten die modern vormgegeven zijn, terwijl ik eigenlijk meer van die kneuterige kaarten zoek en die kan ik hier nergens vinden. In Volendam of Delft ofzo heb je die altijd voor een dubbeltje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb de luxe dat ik in de meest toeristische stad van het land woon (Amsterdam), dus ik heb geen problemen.
Ja ze zijn best prijzig ja...meestal toch al rond te 80 cent en duurder. Laatst was ik trouwens bij de ECI en daar heb je leuke!! 'Plakken' gatenkaas bijvoorbeeld, en kaarten met Nijntje en Jip en Janneke. Echt superhollands dus! Weet niet of er bij jou ook een ECI-winkel is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in Amsterdam is, maar hier in Rotterdam valt het me wel op dat de toeristische kaarten best wel prijzig zijn. Het zijn ook mooie kaarten die modern vormgegeven zijn, terwijl ik eigenlijk meer van die kneuterige kaarten zoek en die kan ik hier nergens vinden. In Volendam of Delft ofzo heb je die altijd voor een dubbeltje.
Ja die is hier ook, ik zal er eens gaan kijken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ze zijn best prijzig ja...meestal toch al rond te 80 cent en duurder. Laatst was ik trouwens bij de ECI en daar heb je leuke!! 'Plakken' gatenkaas bijvoorbeeld, en kaarten met Nijntje en Jip en Janneke. Echt superhollands dus! Weet niet of er bij jou ook een ECI-winkel is?
We hebben hier helaas geen markt (tenzij je die fruit en viskraam op dinsdag een markt wil noemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb de luxe dat ik in de meest toeristische stad van het land woon (Amsterdam), dus ik heb geen problemen. Maar is er bij jullie wel een markt? Bij mij op de markt staat altijd een kraampje met allerlei ansichtkaarten. En jullie hebben vast op het station ook wel een Kiosk, daar heb je ook kaarten. Of de plaatselijke tabakzaak?
Ja ik was echt super verrast en blij!quote:
Duurt inderdaad nog wel eventjes maar de Finse post is heel snel voor wat ik en ook anderen hier hebben gemerkt dus misschien heb je over een week wel een kaart.quote:Net drie kaartjes op de bus gedaan, twee Finland en een USA.
Zal nog wel effe duren voordat ik m'n eerste terugkrijg, gisteren m'n eerste (Finland) op de bus gedaan, en vandaag nieuwe kaarten + postzegels gekocht
Hihi, waar woon je dan wel nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
We hebben hier helaas geen markt (tenzij je die fruit en viskraam op dinsdag een markt wil noemen)
Tabak zaak hebben we ook al niet, wel een DA met postkantoor maar die verkopen geen ansichtkaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |