HMK computers staat wel in het handelsregister, maar op de site HMK is het inschrijvingsnummer nergens te bekennen.
Mijn inschatting zo... HMK laat zich effe inschrijven bij KvK denkt zo, goedkoop te kunnen shoppen bij leveranciers wanneer ze zelf wat nodig hebben.
HMK is totaal niet bezig met het ondernemersschap lijkt mij.
K.v.K nummer ontbreekt.
BTW-nummer ontbreekt
Algemene voorwaarden ontbreekt (en dit is verplicht!)
Leveringsvoorwaarden ontbreekt ( verplicht of opnemen in de algemene voorwaarden)
En zo kan ik nog een heel lijstje maken, waar het ontbreekt...
Zelf adverteer ik nog niet, omdat we juist bezig zijn met de opzet en personeel etc. etc. maar de site is wel bijna klaar, maar de essentiële dingen staan er wel op.
Maar als ik HMK zo zie met zo veel ervaring 28 jaar maar liefst, en ik als startende ondernemer maar 2 maandjes ervaring....
Dan begin ik toch wel ernstig te twijfelen over HMK computers bedrijfsvoering.... En oh ja, in 1978 was er nog geen internet zoals wij het nu kennen en zou het wel zo zijn geweest dan was het niet rendabel genoeg omdat niemand in die tijd zo`n dure investering kon doen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.