Vind het wel stoer... Kerel geeft uitleg & excuses, maakt in mijn ogen een hoop goed.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:59 schreef Guusie het volgende:
Haha hier maak je jezelf niet populaider op!
Heb je 425 posts nodig gehad om daar achter te komen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef AlohaXa het volgende:
Misselijk mensen zijn jullie joh
Heb je dat bericht op hmk.nl al gezien dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Vind het wel stoer... Kerel geeft uitleg & excuses, maakt in mijn ogen een hoop goed.
als ze geen fysieke winkel hebben, hoe hebben ze dan van 1978 tot 1998 pc's verkocht?quote:Sinds 1978 leveren wij computers en sinds 1998 ook via internet.
In de loop der jaren is het assortiment uitgebreid met allerlei andere artikelen.
Omdat we geen fysieke winkel hebben zijn onze kosten lager.
Dit voordeel geven we via lagere prijzen door aan onze klanten.
Slim opgemerktquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat ik me dan afvraag hè..
[..]
als ze geen fysieke winkel hebben, hoe hebben ze dan van 1978 tot 1998 pc's verkocht?
Beverwijk bestaat blijkbaar al langer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als ze geen fysieke winkel hebben, hoe hebben ze dan van 1978 tot 1998 pc's verkocht?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Met zo'n verhaal op je site heb je geen negatieve recensies meer nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel op de hoofdpagina van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Bron: Hmk.nl
Niet normaal, wat kinderachtig en onprofessioneel zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Tja, wie het balletje kaatst kan hem terug verwachten... Wel een geinige actiequote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Die man gaat het nog zwaar bezuren van die afschuwelijke kiddy'ige webshop. Klanten winnen kost tijd en potentiële klanten schrikken hierdoor af. Nu houden ze alleen een groepje stakkers over die wereldvreemd zijn waar ze hun rommel aan kunnen verkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Tja, wie het balletje kaatst kan hem terug verwachten... Wel een geinige actie
En niet alleen niemand uit dit topic.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:50 schreef Camplo het volgende:
Niemand uit dit topic zal daar ooit nog wat kopen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |