Slim opgemerktquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat ik me dan afvraag hè..
[..]
als ze geen fysieke winkel hebben, hoe hebben ze dan van 1978 tot 1998 pc's verkocht?
Beverwijk bestaat blijkbaar al langer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
als ze geen fysieke winkel hebben, hoe hebben ze dan van 1978 tot 1998 pc's verkocht?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Met zo'n verhaal op je site heb je geen negatieve recensies meer nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel op de hoofdpagina van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Bron: Hmk.nl
Niet normaal, wat kinderachtig en onprofessioneel zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Tja, wie het balletje kaatst kan hem terug verwachten... Wel een geinige actiequote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
-artikel van hmk.nl-
*Mooi*
*Stil*
Die man gaat het nog zwaar bezuren van die afschuwelijke kiddy'ige webshop. Klanten winnen kost tijd en potentiële klanten schrikken hierdoor af. Nu houden ze alleen een groepje stakkers over die wereldvreemd zijn waar ze hun rommel aan kunnen verkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Tja, wie het balletje kaatst kan hem terug verwachten... Wel een geinige actie
En niet alleen niemand uit dit topic.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:50 schreef Camplo het volgende:
Niemand uit dit topic zal daar ooit nog wat kopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:52 schreef nuffniet het volgende:
Ik weiger gewoon te geloven dat Henk zélf dit bericht op de frontpage van hmk.nl heeft gezet.
Komop zeg t nu maar .. wie heeft die site geh4xx0red ?![]()
jesus wat een stelletje kinderenquote:Sommige mensen (met een kort lontje) denken dat alles kan op het internet. Anoniem op een forum zetten: Koop nooit bij HMK Computers!! De reden? -zip- van de firma -zip- stuurde een e-mail met de vraag: Kunt u artikel IWA150W (vervangende lamp voor Iiyama beamer PLX150) nog leveren? Wat is de prijs en levertijd hiervoor? Even nagevraagd bij Iiyama en wij antwoordden met: 239,00 excl BTW 5 dagen. Antwoord van -zip-: Ik zie in uw prijslijst 215,- ex BTW staan? Wij antwoordden: Waarom vraagt het u dan? (Grapje!) Deze korte e-mail conversatie is de reden dat -zip- het anonieme advies geeft: Koop nooit bij HMK Computers!!
Is het werkelijk?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef the_jasper het volgende:
[..]
jesus wat een stelletje kinderen
die gast si dus ook geen kloon
en ja dit is van de webiste van die gast![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <---
Hier gaat ie de mist in....wat een stumper!quote:Hij krijgt daar veel bijval van een aantal onvolwassenen pubers, waarbij een computerverkoper die hem het artikel voor 639,00 euro (excl) aanbiedt.
Deze verkoper doet nog steeds mee met het spelletje ondernemer pesten, waarbij hij en de rest van de forumleden zichzelf ontzettend grappig vinden, terwijl hij met de staart tussen de benen had moeten afdruipen, met zijn schandalige hoge prijs.
Ik ben ook nog zo gek geweest om te trachten de situatie uit te leggen en mijn verontschulgiging aan te bieden.
En omdat ook nog eens in GOOGLE onze naam te grabbel wordt gegooid was de enige mogelijkheid om via mijn eigen site terug te vechten tegen dit anonieme tuig!
Goede verkoper die de prijzen van z'n eigen site niet eens weet, of z'n site gewoon op orde heeft :/quote:Wij zoeken in de laatste prijslijst van Iiyama, niet beseffend dat het artikel in de onze prijslijst staat genoemd, en geven de adviesprijs door + de levertijd.
Oplossen met "excuses, het was een stagair in een lollige bui" was voldoende geweest. Regel een mooie prijs voor die lamp, desnoods verdien je er niks op of maak je een paar euro verlies, en iedereen vindt je bedrijf helemaal gaaf.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:26 schreef Skv het volgende:
Ergens heeft hij wel gelijk, als bedrijf heb je ook niet graag dat er als je op google zoekt, direct ziet: koop nooit direct bij HKM computers!
Da's wel redelijk funest, helemaal gezien dat bedrijf eigenlijk geen fouten heeft gemaakt (behalve onbeschofte mailwisseling)..
Da's waar, maar ik vind een 2e hit op google met 'koop nooit wat bij hmk computers' toch wel een erg zware sanctie voor een niet moedwillige overtreding van het bedrijf.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oplossen met "excuses, het was een stagair in een lollige bui" was voldoende geweest. Regel een mooie prijs voor die lamp, desnoods verdien je er niks op of maak je een paar euro verlies, en iedereen vindt je bedrijf helemaal gaaf.
eenschquote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind een 2e hit op google met 'koop nooit wat bij hmk computers' toch wel een erg zware sanctie voor een niet moedwillige overtreding van het bedrijf.
Juridisch gezien heeft 'ie namelijk geen enkele fout gemaakt en als hij zou willen kan hij een aanklacht indienen wegens laster.
Onzin. Ik mag aannemen dat meneer enig gevoel voor commercie in z'n donder heeft. En dat hij de kracht van het internet kent. Dit kan hij zich gewoon simpelweg niet permitteren.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind een 2e hit op google met 'koop nooit wat bij hmk computers' toch wel een erg zware sanctie voor een niet moedwillige overtreding van het bedrijf.
Juridisch gezien heeft 'ie namelijk geen enkele fout gemaakt en als hij zou willen kan hij een aanklacht indienen wegens laster.
Dat ben ik niet met je eens.quote:
Het zou pas laster zijn als het verhaal van TS niet op waarheid gebaseerd zou zijn. Het vertellen van de waarheid is nog steeds niet strafbaar in dit land, zelfs als dit voor een bedrijf negatieve reclame betekent.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Onzin. Ik mag aannemen dat meneer enig gevoel voor commercie in z'n donder heeft. En dat hij de kracht van het internet kent. Dit kan hij zich gewoon simpelweg niet permitteren.
En als hij niet zo kinderachtig was geweest om de gang van zaken op z'n eigen site in geuren en kleuren uit de doeken te doen, was dit topic al lang doodgebloed.
Blijft een typisch gevalletje eigen schuld w.m.b.
Jups, de kansloosheid van FOK! komt weer eens aardig bovendrijven.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Skv het volgende:
Net effe KVK gecheckt!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef Seneca het volgende:
Voor TS geldt deze verplichting niet omdat de betreffende gegevens gewoon in het KvK-register te vinden zijn.
eensquote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef L.Denninger het volgende:
Laat die toko nou gewoon met rust man...
Beetje kinderachtig gedoe onderhand.
Dit gaat inderdaad wel een beetje erg ver. En ik denk dat de klacht ondertussen ook wel al duidelijk is. Ik pas de TT even aan en tief hier een slot op.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups, de kansloosheid van FOK! komt weer eens aardig bovendrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |