abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36521320
De 802.11g WAP maakt een verbinding met uw netwerkschakeleenheid en zorgt ervoor dat u uw pc's met een draadloze aansluiting kunt aansluiten op uw netwerk mét bedrading. De WAP is uitgerust met baanbrekende 802.11g-technologie die het draadloos verzenden en downloaden van bestanden sneller maakt dan ooit. 802.11g-technologie biedt u netwerksnelheden die bijna vijfmaal hoger liggen dan de huidige Wi-Fi-standaard (802.11b). Een WAP dat is aangesloten op een gateway kan het dekkingsgebied van uw netwerk uitbreiden en u in staat stellen te profiteren van ruimere draadloze roamingmogelijkheden. Als u de eenvoudige installatie hebt verricht, kunnen alle computers gegevens en randapparatuur delen, evenals één Internet-account. Draadloze netwerken met 802.11g-technologie zijn het eenvoudigst te implementeren. Het toegangspunt maakt gebruik van de draadloze 802.11g 2,4GHz-standaard en biedt u daarmee een enorm groot actief bereik (tot maar liefst 457 m) en een grotere onderlinge werkzaamheid in gemengde netwerkomgevingen. De 802.11g-technologie is achterwaarts compatibel met de 802.11b Wi-Fi-netwerkstandaard, zodat u snellere draadloze technologieën kunt implementeren in combinatie met bestaande 802.11b Wi-Fi-netwerken. De toegevoegde Turbo Mode isoleert uw netwerk van 802.11b draadloze clients en zorgt ervoor dat uw netwerk gegevens kan verzenden bij de hoogste 802.11g-gegevenssnelheid, 54Mbps.

Voor meer informatie zie;
http://tinyurl.com/o4rdg

Bieden exclusief verzendkosten (5,50).

Richtprijs? 40 Euro excl.

[ Bericht 11% gewijzigd door kvn op 31-03-2006 13:07:13 (Kan een modje even TK toevoegen? :x) ]
pi_36521439
Begin er maar niet aan! Ik heb de mijne net weggegooid. Verbinding is zéér instabiel. Bij vlagen vliegt hij er om de 5 minuten uit.

Afradertje, dus.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:10:52 #3
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_36523250
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef flaxe het volgende:
Begin er maar niet aan! Ik heb de mijne net weggegooid. Verbinding is zéér instabiel. Bij vlagen vliegt hij er om de 5 minuten uit.

Afradertje, dus.
WIl toch niet zeggen dat die van hem even brak is dan jouw access point.
World domination is my middle name.
pi_36523327
Ik bied 25 euro ex als je me kan garanderen dat het ding er NOOIT uitdondert. Hij moet dus retestabiel zijn.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:17:13 #5
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_36523437
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik bied 25 euro ex als je me kan garanderen dat het ding er NOOIT uitdondert. Hij moet dus retestabiel zijn.
Jij biedt ook op alles wat los en vast zit he
World domination is my middle name.
pi_36523639
Me need wifi!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36523653
Bij mij knalt er nooit uit, maargoed, voor dat bedrag doe ik m nog niet weg
pi_36523716
Die dingen beginnen nieuw bij 35 a 40 euro. Ik zie trouwens dat er geen router in zit ofwel? In dat geval heb ik 'm sowieso niet nodig.
pi_36523840
Er staat toch ook Access Point en niet router? En ga Belkin nou niet met Sitecom vergelijken ofzo kwa prijs.
pi_36524255
Vertel mij eens wat die Belkin van jou doet, wat een Sitecom niet doet?
pi_36524410
Simpel kwaliteitverschil, een Sitecom is gewoon wat minder robuust en gebruiksvriendelijk.
Maargoed, je hoeft m niet dus ik verzoek je dan ook niet meer offtopic te gaan reageren hier.
Succes met je zoektocht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')