Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry maar na deze moet het toch echt afgelopen zijn hoor.
Zo hard loopt deze al niet meer, de finale is morgen en Kelly wil zich (hier) nog een beetje normaal kunnen vertonen.
Anders is het wel een beetje hypocriet, lopen roepen dat je er zoveel respect voor hebt dat ze stoppen en dan zelf tot in de eeuwigheid ze gaan aanbidden!
Ik schuif het dan ook niet op jou afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopend![]()
![]()
Mooi, ik wilde alleen dat het duidelijk was dat ik niet 'de ambassadeur van P&K op Fok' ben, zoals SiemeN dat zo mooi opmerktequote:
De hype in de media is er nu wel af hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik snap jullie niet hoor!Waarom niet gewoon tot na de finale wachten? Eén of twee topics extra maakt toch niet uit! Tenslotte staan ze nog steeds in de publiciteit en dat zal ook wel na de finale een tijdje zo blijven!
![]()
Waarschijnlijk duiken de media er morgen nog massaal op als ze winnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Anders ga je even ruzie maken om een topcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Plus, gaat het nog erg hard met reacties in dit topic? Had dan even gewacht tot morgen en als je je echt niet kon bedwingen een felicitatietopic.
"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
Omg!11!!!111LollertrAumaheliCOPTER!1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef Noir666 het volgende:
Als dit topic nog vol raakt, dan open ik zo de volgende, met als TT "Dit is echt de allerlaatste!", en dan wordt er zo nog een geopend, en dan zeg ik zo "1 April!!!111!
1!!112alarmnummer!!111"
" En dan zeggen ze zo van "Mijn afscheidstopic, wat doe je?!!
!1[afbeelding]"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
"
pfff al dat 1-april-gekutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Kroen het volgende:
En dan winnen ze en dan die eigenaar van Googleidols zo van: 1 april!~!!11![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef HuHu het volgende:
Nog maar een paar uurtjes. Spannend, spannend, spannend.
Giel Beelen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hey meiden![]()
Gaan jullie naar nog Giel volgende week? Gewoon doen hè! En doe hem de groeten van Fok!
De winst kán jullie bijna niet meer ontgaan! Nog steeds 77-23, of heel China moet de komende 24 uur nog op jullie gaan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |