je bent me voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef Dirktator het volgende:
Welke van de 6 lippen betreft 't?
Neem een vitamine pil! Ga slapen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef scrub_nurse het volgende:
grrrr ik voel alweer s n koortsblaar opkomen! grrrrrr...gelukkig heb ik vrij en kan ik zo vlug ff wat koortslipcreme kopen...ik wil t niet meeeeeeerrrrrr!!!!!!!!![]()
Dat wel, alleen ben je tegenwoordig natuurlijk niet meer zo exclusief als vorige jaren aangezien er jaarlijks 100.000 SOAerts bijkomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef BrauN het volgende:
Een soa is hip.
Ach, dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef roobje het volgende:
Ik heb nog een heugelijke mededeling voor je; je komt nooit meer van herpes af!Prettige dag nog.
kloptquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef BrauN het volgende:
Een soa is hip.
Besmetten gaat niet via de glazen hoor, je moet gewoon minder orale sex hebben...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef scrub_nurse het volgende:
ja dat ik er nooit meer vanaf kom is wel duidelijk....
ik heb n nieuw soort zalfje, beter dan aciclovir zeggen ze bij de apotheek: akolip met zink...ben benieuwd! al 1 voordeel: t is doorzichtig en niet die vieze witte drab ()
ik ga vanavond stappen, ga ik lekker iedereen aansteken via de glazen zoals bij mij ook altijd gebeurde! (tegenwoordig gaat t al n stuk beter!)
Dat ik hem nu pas ziequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef Dirktator het volgende:
Welke van de 6 lippen betreft 't?
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat ik hem nu pas zie
Er vallen er al 2 af zie de TT
Klopt, maar KUT herpesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..
Jammer dat het niet de bovenlip is, want dan zou het wel eens een kloon van Sourcy kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de bovenlip is, want dan zou het wel eens een kloon van Sourcy kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat ik hem nu pas zie
Er vallen er al 2 af zie de TT
quote:
Zelfverzonnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef BrauN het volgende:
Een soa is hip.
dat zeg ik dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen kutherpes dus, maar herpes op je mond.
Volgens mij lezen modjes ook geen hele topics door...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
trouwens tis leuterherpes hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owww... BrauN is er zo eentje...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Nee, BrauN heeft het gewoon net iets eerder gejat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:07 schreef vbmot het volgende:
Gewoon even de soldeerbout erop en je voelt niks meer van de koortslip.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:53 schreef MeneerMuis het volgende:
Zou je m'n hond even klaar willen pijpen? Veel beter zul je immers niet in dat smoelwerk van je mogen bevredigen hoor.![]()
Koekje drbij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe krijg je in hemelsnaam kutherpes op je onderlip?
Beffûh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe krijg je in hemelsnaam kutherpes op je onderlip?
jij moet wel errrg veel van je hond houden als je m piemelherpes wil geven...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:53 schreef MeneerMuis het volgende:
Zou je m'n hond even klaar willen pijpen? Veel beter zul je immers niet in dat smoelwerk van je mogen bevredigen hoor.![]()
Sinds wanneer is mijn hond ook die van jouw?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:05 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jij moet wel errrg veel van je hond houden als je m piemelherpes wil geven...
Of je vergeet wat jezelf gepost hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mijn hond ook die van jouw?
Goed puntquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Oh verkeerd gelezen, post volgende keer dan ook eens met leestekens en hoofdletters verdulle!
Al is het enkel maar om totale verwarring te voorkomen.!
Dus je geeft toe dat je eigenlijk te vies bent om een hond te pijpen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef scrub_nurse het volgende:
Jij zult wel erg veel van je hond houden he, als je hem piemelherpes wil geven...
Begrijp je het zo wel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |