je bent me voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef Dirktator het volgende:
Welke van de 6 lippen betreft 't?
Neem een vitamine pil! Ga slapen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef scrub_nurse het volgende:
grrrr ik voel alweer s n koortsblaar opkomen! grrrrrr...gelukkig heb ik vrij en kan ik zo vlug ff wat koortslipcreme kopen...ik wil t niet meeeeeeerrrrrr!!!!!!!!![]()
Dat wel, alleen ben je tegenwoordig natuurlijk niet meer zo exclusief als vorige jaren aangezien er jaarlijks 100.000 SOAerts bijkomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef BrauN het volgende:
Een soa is hip.
Ach, dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef roobje het volgende:
Ik heb nog een heugelijke mededeling voor je; je komt nooit meer van herpes af!Prettige dag nog.
kloptquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef BrauN het volgende:
Een soa is hip.
Besmetten gaat niet via de glazen hoor, je moet gewoon minder orale sex hebben...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef scrub_nurse het volgende:
ja dat ik er nooit meer vanaf kom is wel duidelijk....
ik heb n nieuw soort zalfje, beter dan aciclovir zeggen ze bij de apotheek: akolip met zink...ben benieuwd! al 1 voordeel: t is doorzichtig en niet die vieze witte drab ()
ik ga vanavond stappen, ga ik lekker iedereen aansteken via de glazen zoals bij mij ook altijd gebeurde! (tegenwoordig gaat t al n stuk beter!)
Dat ik hem nu pas ziequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:11 schreef Dirktator het volgende:
Welke van de 6 lippen betreft 't?
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat ik hem nu pas zie
Er vallen er al 2 af zie de TT
Klopt, maar KUT herpesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..
Jammer dat het niet de bovenlip is, want dan zou het wel eens een kloon van Sourcy kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Er is allang gezegd dat het op de onderlip zit..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de bovenlip is, want dan zou het wel eens een kloon van Sourcy kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat ik hem nu pas zie
Er vallen er al 2 af zie de TT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |