Ik zeg toch top 5 uilsuikenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
PROEST
Hoor het je ook zeggen.... O reeeaaallyyyy
Maar ben het niet met Noot eens. Sunshine vond ik echt poep. Ken betere platformers !
Woordspeling +9quote:
Nou, er zijn er genoooeeeegggggquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Woordspeling +9
En idd,... er zijn amper platformers misschien 5..... waarom denk je dat Sunshine in de top 5 staat
Je heerst Gijs maar nee,....... Sunshine heb ik verkocht...een van de grootste teleurstellingen van de toen next gen games !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoooeeeeggggg
Maar goed, ik ga niet voor de 10000e keer een discussie aan over Sunshine, enige dat ik kan zeggen, ga het nog eens spelen en zie dat ik gelijk heb.
Sunshinequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoooeeeeggggg
Maar goed, ik ga niet voor de 10000e keer een discussie aan over Sunshine, enige dat ik kan zeggen, ga het nog eens spelen en zie dat ik gelijk heb.
Kan niets ontvangen van SSL gebruikers nu op het oude systeem... dat klopt... moet snel over. SSL draait !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
Paperclip schijnt niks te ontvangen
Wilde instellingen checken.. "ik heb geen tijd nu meer.. bel later wel terug "
Ok.. mzzl dan
Ik weet het.. maar ik denk dat er nu berichten in zijn oude mbx staan.. die hij moet hebben.. dus eerst weer instellingen terug draaien, connectie maken, instellingen weer terug op ssl, jullie bellen.. mbx uit zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan niets ontvangen van SSL gebruikers nu op het oude systeem... dat klopt... moet snel over. SSL draait !
Weet je waarom? Omdat je een revolutie verwachte, net als M64 was, maar nee, het was gewoon een vervolg in de zon.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je heerst Gijs maar nee,....... Sunshine heb ik verkocht...een van de grootste teleurstellingen van de toen next gen games !
Idd,..... gewoon een vervolg in de zon ja. MGS3 was ook 'gewoon' een vervolg! Een briljante echterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat je een revolutie verwachte, net als M64 was, maar nee, het was gewoon een vervolg in de zon.
Woordspeling +8quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
En dan nog wat............ ik kom er even op terug, want ik was op weg rokenSunshine kan niet eens in de schaduw staan van M64,... om het een vervolg te noemen doet me pijn
Je vergeet dat de camera ook nog zoogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die NPC's waren te belachelijk voor woorden inderdaad. En dat mannetje dat op Mario leek was ook raarKlopt, maar het was nog steeds een prima platformer.
Dat sinds 2 jaar pas gamen ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
FF7 niet gespeeld ... duss...
Samen met Ninja Gaiden, MGS3 en RE4 en FFX mijn top 5
Dat roze portemonneequote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:Die was ook zo droog
Als ie sochtends door dat luik wil en blijft vastzitten
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat roze portemonnee
Als dat konijn wordt opgezogen en hij ziet licht aan het eind van de tunnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |