Wat is dat nou weer voor een ezelsburggetjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:38 schreef c0nd0r het volgende:
Of natuurlijk Maikuuul's ezelsbruggetje:
OMG ROFLOLLERCOPTER n00b
Hee, je zit hier in ONZ hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:44 schreef Gebs het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een ezelsburggetje![]()
Ik gebruik nog steeds
SOS CAS TOA![]()
Moet je aan hem vragenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:44 schreef Gebs het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een ezelsburggetje![]()
Ik gebruik nog steeds
SOS CAS TOA![]()
EBolaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
Mijn initialen zijn E.B. Nou, verzin daar maar eens een ezelsbruggetje voor.
ik ken hem überhaupt niet, waar is die voor?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
EBola![]()
MVDWOA Kent iemand die nog, ik gebruik hem nog wel eens![]()
Meneer van dale wacht op antwoordquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
EBola![]()
MVDWOA Kent iemand die nog, ik gebruik hem nog wel eens![]()
en dan nog moest ik lang nadenken om mij te herinneren waar die ook al weer voor gebruikt wordtquote:
Tegenwoordig gaat dan niet meer op...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan nog moest ik lang nadenken om mij te herinneren waar die ook al weer voor gebruikt wordt
maar nee, die gebruik ik dus niet![]()
Zakjapannerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dan niet meer op...
De rekenmachine is het tegenwoordig... (kwam mijn broertje laatst mee)
rekenmachines zijn ondingen, als ik het uit het hoofd kan, doe ik dat zekerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dan niet meer op...
De rekenmachine is het tegenwoordig... (kwam mijn broertje laatst mee)
Uit het hoofd is ook altijd beter!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
rekenmachines zijn ondingen, als ik het uit het hoofd kan, doe ik dat zeker
iedereen moet een keer met pensioen hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Uit het hoofd is ook altijd beter!
Maar wat ik bedoelde is dat Meneer van Dale verouderd is...
Ja en hij moet ook al het beste nederlandse woordenboek bijhouden dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
iedereen moet een keer met pensioen he
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja en hij moet ook al het beste nederlandse woordenboek bijhouden dus![]()
Ach, een dtje hier een ttje daar... Who gives a fuck?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja en hij moet ook al het beste nederlandse woordenboek bijhouden dus![]()
Texel Vlieland Terschelling Ameland Schiermonnikoog!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:08 schreef MrBean het volgende:
TVTAS
Goed opgelet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Texel Vlieland Terschelling Ameland Schiermonnikoog!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Goed opgelet!
Of heb je stiekem gegoogled?
En dan vergeet je Blue?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef faberic het volgende:
Virgins In Bed Get Your Organ Red
De kleuren van de regenboog op volgorde!
V.R.N.L. Violet Indigo Green Yellow Orange Red
sterker nog, HIJ is met de KLM weggevlogen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
ABC ik kap ermee!
de NOP is bij de schoen weggelopen
de KLM is weggevlogen
DE koffie is op...
Noh...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sterker nog, HIJ is met de KLM weggevlogen...
...en liet zijn VW op de parkeerplaats staanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sterker nog, HIJ is met de KLM weggevlogen...
Herman Finkers is cool.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
Mijn initialen zijn E.B. Nou, verzin daar maar eens een ezelsbruggetje voor.
XYZ dat was het alfabet, dus die peerden m ook!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
...en liet zijn VW op de parkeerplaats staan![]()
Kut, je hebt gelijk. Bed maakt het helemaal af!quote:
maar waren onzichtbaar voor UV lichtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
XYZ dat was het alfabet, dus die peerden m ook!
Dat heb ik gemist denk ik, maar leg uit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Zegt iemand het begrip Spiek Flippo nog wat![]()
Meneer van dijk wacht op antwoordquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ken hem überhaupt niet, waar is die voor?
Allemaal weetjes achterop de flippoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Owww.. Die, ik was gestopt met sparen na de extra dikke flippo's...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal weetjes achterop de flippo
http://spiek-flippo.fol.nl/
Ik ook nog, ooit worden ze geld waardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef B_BOY het volgende:
jah duh ik heb alle flipos hier ergens.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef B_BOY het volgende:
jah duh ik heb alle flipos hier ergens.
Zoals "Munteenheden van Europa: Mark (DU), Pond (GB), Franc (F), Lire (I), Schilling (AU), Zloty (PO), Escuda (P), Roebel (R), Peseta (E), Kroon (S), Gulden (NL)."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allemaal weetjes achterop de flippo
http://spiek-flippo.fol.nl/
Wat zijn dat voor een gare valuta... Dat is zo 2001!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zoals "Munteenheden van Europa: Mark (DU), Pond (GB), Franc (F), Lire (I), Schilling (AU), Zloty (PO), Escuda (P), Roebel (R), Peseta (E), Kroon (S), Gulden (NL)."
De nostalgie![]()
Spiekflippo'squote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef ItaloDancer het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
om te meten.... als bouwvakker...
onderkant zak is bovenkant bak
Dan hoeft die bak niet erg hoog te hangenquote:
Herman Finkersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:17 schreef MrBean het volgende:
"Kijk, voor wat U heeft, bestaat een heel eenvoudig ezelsbruggetje. Als u Glucose in uw bloed hebt, dan mag U Geen suiker. Dus G-G. En heeft U Geen glucose dan mag U Gewoon eten. Dus ook G-G, he. 't Is allemaal G-G. Maar U mag nu helemaal niet eten, want U wordt zo dadelijk geopereerd."
ik weet hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Mjah beetje jammer grappen uit cabaret programma's kopiėren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |