b100 had in mijn optiek meer moeite met portugese porten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:42 schreef Sehnsucht het volgende:
die dingen zijn zo verrot lekker dat ik nu al (om 8.41), een halve zak leeg heb.
nog meer mensen met dit probleem![]()
![]()
edit: redband winegums natuurlijk.![]()
het is een verpakte manier van een klacht dat ie te dik is voor de deurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:18 schreef The_Terminator het volgende:
Leuk TS, maar wat is nou eigenlijk je klacht?
Ja, net als van de TVquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Frankie79 het volgende:
En dat TS nu zijn kamer niet meer uit kan komen en dat wij de brandweer moeten bellen om hem te redden?
je bedoelt als inde zin van;quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:35 schreef Mobster273 het volgende:
die dingen worden hier ook altijd meegenomen, maar ik kan er altijd prima van afblijven eigenlijk
quote:je moeder neemt vaak met boodschappen doen Winegums mee.
toevallig ben ik zeer goed in het weerstaan van plakkerig goed (behalve lichaam's sap van mijn vader)
en dus pas ik nog door de deur
nou, niet helemaal, maar je komt in de buurtquote:
Je moet niksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef Sehnsucht het volgende:
mijn klacht is het feit dat die dingen té lekker zijn om te laten liggen, en dat ik ze dus moet op eten.![]()
of jatten van het bureau van je conculegaquote:
dan kan ik nog wel een paar topics openen zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef Sehnsucht het volgende:
mijn klacht is het feit dat die dingen té lekker zijn om te laten liggen, en dat ik ze dus moet op eten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |