Heeel herkenbaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:56 schreef Infinity123 het volgende:
check. Gisteravond nog
En dan om 7 uur die wekker horen, godverdegodver dat is verrot!
...wetende dat het vanavond weer een late gaat wordenquote:
ten onder drinken heb ik al 20 jaar geen last meer van, maar voor de rest herken ik het welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:53 schreef X_X het volgende:
mèèèn... het was veel te gezellig vanavonden ik moet morgen al zo vroeg op
![]()
wie heeft dat ook wel eens? dat je eigenlijk de volgende dag serieuze dingen hebt maar dat je jezelf toch kansloos ten onder drinkt?
ik ken hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:53 schreef X_X het volgende:
![]()
wie heeft dat ook wel eens? dat je eigenlijk de volgende dag serieuze dingen hebt maar dat je jezelf toch kansloos ten onder drinkt?
Mijn truc was altijd om de nacht opteblijven en het ipv 5 uur of zo een uur eerder te doen zodat je zeker wist dat je je niet zou verslapenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Elke vrijdag word het weer laat terwijl ik op zaterdag morgen er weer om 6 uur uit moet voor mijn krantenwijk. Meestal red ik het wel en slaap ik na het bezorgen zo weer.
Ik ga niet op vrijdag extra vroeg naar bed omdat ik er vroeg uit moet
hier zijn de kranten er pas om 5:45. En als ik zolang wakker blijf val ik op de fiets in slaap (serieus)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn truc was altijd om de nacht opteblijven en het ipv 5 uur of zo een uur eerder te doen zodat je zeker wist dat je je niet zou verslapen
al had ik toen wel heel me bioritme plus dingen als school/werk waar ik niet meer optijd kwam verklooit
ik heb daarnet nog een lading binnengekregen die zo de deur weer uitmoetenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hier zijn de kranten er pas om 5:45. En als ik zolang wakker blijf val ik op de fiets in slaap (serieus)
En dan is mijn ritme ook helemaal verstoord ja
ik of vrijdag middag of zaterdag nacht rond half 5 en half 9quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef The6thgate het volgende:
ik werk vaak op zondagochtend 8 uurecht zo verrot. gelukkig komende 3 weken zondag vrij dus lekker uitslapen na n avondje stappen
al 20 jaar niet meer dronken geweest?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 05:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ten onder drinken heb ik al 20 jaar geen last meer van, maar voor de rest herken ik het wel
de volgende ochtend brak zijn is kutquote:
zo begint alcoholisme.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:53 schreef X_X het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |