quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:53 schreef Unity het volgende:
Godverdomme, net een nieuwe playstation2 gekocht omdat mijn oude het begaf (pakte geen cd'tjes meer enzo), en een modchip gekocht... Klaar om het te installeren, ik haal m'n PS2 uit elkaar, kom erachter dat het veeeeel te moeilijk is voor een amateur met trillende handen zoals ik, zet 'm weer in elkaar en... hij doet het niet meer.Ook niet meer te repareren zonder nieuwe onderdelen, er zit ineens een gigantische kras op de printplaat... (gelukkig heb ik nog wel een PS2 printplaat van m'n oude, echter ligt die bij mijn ouders dus het duurt nog even voordat ik alles gerepareerd heb)
Godverdomme, volgende week heb ik tentamens, waar moet ik nu mijn frustraties op botvieren? Tips, iemand?
No way.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:06 schreef RijstNatie het volgende:
2e hand ps2 kost echt geen drol...
50euro ofso
Ik mijn eerste! Maar ja, die was toch toen al kaputt, lang over zijn uurtjes heen, was wel benieuwd hoe dat eruit zag van binnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:49 schreef Zartos het volgende:
[..]
No way.
Bij de weg, wie gaat er nou zelf z'n ps2 uit elkaar schroeven..![]()
je hebt geen garantie als ie omgebouwd is of ouder dan een jaar , flapdrolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:53 schreef Salsagirl het volgende:
Wel eens gehoord van ''garantie'' ,mja die heb je nu ook wel verspeeld
![]()
Heb je die geheugenkaart nu ontvangen??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:06 schreef RijstNatie het volgende:
2e hand ps2 kost echt geen drol...
50euro ofso
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:34 schreef Camplo het volgende:
6 jaar na dato een PS2 kopen, hoe triest ben je dan
Niks mis mee, ik heb zelf een psx gekocht...2e hands...had nog kei veel spellen en mijn ouwe was kapot..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:34 schreef Camplo het volgende:
6 jaar na dato een PS2 kopen, hoe triest ben je dan
Ja, maar het openen is vaak ook geen uitdagingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn dunne PS2 laatst ook nog geopend hoor, gaat prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |