Wow, wat ben jij een stoere man, ik wil met je mee cruisen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Camplo het volgende:
A6 in Flevoland. Gisteren 10 minuten lang 175 km/h gecruised. Wat een snelwegEn geen rockets nodig
Ik hoop dat je een stuk of 6 foto's thuisgestuurd krijgtquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Camplo het volgende:
A6 in Flevoland. Gisteren 10 minuten lang 175 km/h gecruised. Wat een snelwegEn geen rockets nodig
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:45 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Wow, wat ben jij een stoere man, ik wil met je mee cruisen!
Wat is daar stoer aan? Als je allerlei shit moet afleveren in Groningen, met een Opel Vivaro is die snelheid best lekker als je haast hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:45 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Wow, wat ben jij een stoere man, ik wil met je mee cruisen!
Opelquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan? Als je allerlei shit moet afleveren in Groningen, met een Opel Vivaro is die snelheid best lekker als je haast hebt.![]()
Zeker als je daarna nog terug moet naar regio Eindhoven....
Tja werk hèquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:49 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Opel![]()
Verder, 175 rijden is natuurlijk leuk![]()
Ik ben na menig tochtje op de A6 anders vaak een paar weken later verrast met een boete!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef Camplo het volgende:
Amersfoort - Almere bij 113.6 stond het mannetje met de driepoot.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben na menig tochtje op de A6 anders vaak een paar weken later verrast met een boete!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |