Ik zeg je eerlijk; ik ben ook benieuwd wat mijn PR-man te melden heeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb gemaild, JAM...
Ben benieuwd...
Truste schat!quote:
Ik doe de hele dag niets anders.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook proberen slapen.
Morgen mag ik alweer uit mijn nek lullen.
Doei
quote:Ik had geen peuken op zak dus ik heb toen even een sprintje getrokken naar de buurtsuper op de hoek. De abortuskliniek zat midden in een woonwijk en op de hoek van de straat waar de abortuskliniek zat was een buurtsuper. Achter de kassa zat een blond meisje met haar haar te spelen.
'Hey, ik wil een blauwe Gauloises.', zei ik.
'We hebben hier geen sigaretten.', zei het meisje.
'Godverdomme.'
'Wat?'
'Godverdomme, ik bedoel; Jesus Christus, wat is dit voor een kankertent.'
Een paar straten verder zat een afhaalchinees. Daar hadden ze wel sigaretten.
quote:Ik zat met een jongen op de middelbare school die eens per week, eens in de twee weken naar een dikke Surinaamse hoer ging.
'Wat moet je daar?', vroeg ik.
'Ik laat haar voor me dansen.'
'Dansen, striptease of zo?'
'Nee, nee, gewoon met haar kleren aan. Striptease is veel duurder.'
'Wat ben je er dan aan kwijt?'
'Dertig gulden. Striptease is vijftig.'
'Godverdomme! Betaal jij elke week dertig gulden om een dikke hoer te zien dansen?'
'Ja man. Lachen toch. Ga een keertje mee man.'
'Okay. Maar jij betaalt.'
I'M WORKING, MAN.quote:
Wanneer kan ik je werk in de boekwinkel verwachten?? Nog voor de kerst??quote:
Voor dat soort dingen kunt u mailen naar:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je werk in de boekwinkel verwachten?? Nog voor de kerst??![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kunt u mailen naar:
lucienpr@gmail.com
Dat is mijn PR-man, die gaat daar over..
Werk ze.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Naja, ik ga nu de working-man uithangen. Dus ik wens je een fijne nachtrust toe. Slaap lekker
Klarinet is gaaf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De klarinet. Ja, ik speel het al lang, ben er ook wel trots op, maar tegelijkertijd schaam ik me voor dat ding.
Woody Allen speelt ook klarinet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |