Ja, kijk. Je hóeft niet. Maar ik dacht dat je je bezwaard voelde, maar het wél wilde. En dan denk ik: kom op, doe er wat aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:08 schreef OllieA het volgende:
Maar je begrijpt toch dat ik ook aan mijn verloofde moet denken?! Men kan niet zomaar van alles en nog wat doen in plakkerige bars!
Dit is nou het soort fijnbesnaardheid dat ik kan waarderen, broer! Respect.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, kijk. Je hóeft niet. Maar ik dacht dat je je bezwaard voelde, maar het wél wilde. En dan denk ik: kom op, doe er wat aan.
Maar laat ik niet stoken in een goed bijna-huwelijk. Dat is voor niemand leuk.
Bij afscheidsfeestjes denk ik altijd aan begrafenissen met cake en zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
120 man...Ook zoiets, he...Mijn eerste gedachte is dan dat er geen vrouwen aanwezig waren.
Die duurt maar heel even, hoor...Maar die is er wel.
Da's mooi, JAM...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:21 schreef JAM het volgende:
Op 't moment dat wij spreken is de PR-man een speciaal e-mailadres aan het aanmaken waar u met al uw vragen terecht kunt.
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, afscheid associeer je al snel met negatieve gebeurtenissen...
Maar ik lust graag cake, en er zijn genoeg mensen waar ik niet om kan treuren...
Dat dan weer wel.
Met rozijnen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.
Bij een crematie lijkt me een frisse salade dan weer veel meer op z'n plaats.
Ja, nee, dat kan. Daar zijn PR-mannen voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's mooi, JAM...
Zo vraag ik me bijvoorbeeld al tijden af waar die ene sok is gebleven...
Ik zal 'm zo eens mailen.
Daar zit wat in, Ollie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje warm vlees. Als contrapunt is dat ook veel symbolischer bij een begrafenis.
Bij een crematie lijkt me een frisse salade dan weer veel meer op z'n plaats.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even pissen, trouwens...
Akkoord! Wat vind je van geroosterde pijnboompitten?quote:
Op een broodje met geitenkaas en honingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Akkoord! Wat vind je van geroosterde pijnboompitten?
Ik stem voor.
Jij maakt zo'n uitvaartafscheidsfeestje wel erg geil!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op een broodje met geitenkaas en honing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |