Ik nu ook niet meer, trouwens. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Van een heldere argumentatietechniek hoef je het dan meestal niet meer te hebben.
In mijn hart zal ik altijd een viking zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben je nou inene geen viking meer? Wat een deceptie!
Tja, daar heb je een punt, broer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, ik kan me voorstellen dat dat soort kennis je ooit nog wel eens uit de brand kan helpen als je diep in de nacht, ergens aan een plakkerige bar, iemand staat te versieren.
Het is toch de feitenkennis die op zo'n moment indruk moet maken. Van een heldere argumentatietechniek hoef je het dan meestal niet meer te hebben.
Beseft u wel dat u zojuist getuige bent geweest van een van mijn weinige voorpublicaties ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dank, JAM.
Ja JAM, hoe staat het met het slijten van je boek? Heb je al gegadigden gevonden? Geef ons een tip wanneer het in de boekhandel te bamachtigen is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Beseft u wel dat u zojuist getuige bent geweest van een van mijn weinige voorpublicaties ?
Ik heb een PR-man. Die heeft al mijn teksten en hij zoekt 't maar uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja JAM, hoe staat het met het slijten van je boek? Heb je al gegadigden gevonden? Geef ons een tip wanneer het in de boekhandel te bamachtigen is.
Ja, daar heb ik dus ook die PR-man voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:03 schreef OllieA het volgende:
"De interpunctie van de dialoog is niet helemaal correct, Jam," sprak OllieA belegen.
kijk. dát is de ware spiritquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een PR-man. Die heeft al mijn teksten en hij zoekt 't maar uit.
Wie wat moeite wil doen, krijgt álles voor elkaar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:00 schreef OllieA het volgende:
Het is enkel zo dat ik al zo lang verloofd ben, dat ik nooit meer eens in de gelegenheid ben om aan een plakkerige bar iemand te versieren.
Juffrouwen die in vocht leunen. Dat lijkt me ook meer JAMs terrein. Misschien iets voor in zijn nieuwe novelle?quote:Dat is ook wel fijn, trouwens. Stel je dat doekje van de barmeneer es voor, waarmee ie dan de bacteriën van de ene kant naar de andere kant verplaatst. En dat dan die juffrouw die ik zou moeten versieren weer in dat natte vocht gaat staan leunen... brrr...
Dat vind ik mooi gezegd!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
In mijn hart zal ik altijd een viking zijn. Ofzo.
Neem maar contact op met de PR-man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
kijk. dát is de ware spirit
Maar wij willen graag weten wát we dan tenslotte kopen moeten. Geef ons tenminste een tietel!
Maar je begrijpt toch dat ik ook aan mijn verloofde moet denken?! Men kan niet zomaar van alles en nog wat doen in plakkerige bars!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Wie wat moeite wil doen, krijgt álles voor elkaar!
Dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het komt door de 30 bier die ik in mijn kanal heb zitten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een tietel...Is dat nou zo'n Freudiaanse verspreking waar mensen zo vaak over spreken?
Daar zou zelfs Freud zich diep voor schamen, LX...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat het komt door de 30 bier die ik in mijn kanal heb zitten.
Maar over freudiaanse vergispingen gesproken: Ooit zat ik met een aantrekkelijke dame in de trein. Interesse veinzend in haar studie wou ik haar vragen of ze op haar school ook met computerswerkten. Tot mijn grote schaamte vroeg ik haar, hardop in een volle trein, of ze bij haar op school ook condooms gebruiken. Dát is dus de ware Freudiaanse vergissing!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |