Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met "Wil je iets drinken?" ?
Precies!quote:
~quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
Wat mag ik dan niet?
Daarom moet je ook gewoon chocolademelk drinken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.
Nou ja, niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Precies!
Het veer, dat is voor de anderen, zeg ik altijd maar.
Volgens mijn biologieleraar is het sperma van een ijsbeer ongeveer 36 C. Maar mijn biologieleraar was een ontzettend vervelende man, dus dat doet er ook niet toe, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Als ik dan: 'Four roses, zonder ijs', zeg kijken mensen me altijd aan alsof de fucking holocaust weer begonnen is omdat ik iets anders zeg dan 'Doe maar koffie als het niet teveel moeite is om te zetten, alstublieft.' of fucking 'Heeft u misschien iets fris?' Dát is er mis met: 'Wil je iets drinken?' Als ik iets fris wil zuig ik wel een ijsbeer af.
Chocolademelk met wodka, heel goed te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon chocolademelk drinken.
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij anders gaat...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Is het heel vreemd dat ik benieuwd ben naar de context van die mededeling?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef OllieA het volgende:
Volgens mijn biologieleraar is het sperma van een ijsbeer ongeveer 36 C.
Nee, dat is niet vreemd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Is het heel vreemd dat ik benieuwd ben naar de context van die mededeling?
Ik dacht dat alle vogels een lichaamstemperatuur van 42 graden Celsius hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vreemd.
Mijn biologieleraar was dol op lichaamstemparaturen van alles wat leeft. Zo schijnen kolibrietjes nogal hete vogeltjes te zijn. Tja, wat moet je er mee.
Die heb ik uitgelaten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is je avatar, wyccie?
En ze kunnen hun hartslag versnellen en vertragen, en hun lichaamstemperatuur verlagen... Maar een beetje jazz maken is er niet bij. Stomme beesten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle vogels een lichaamstemperatuur van 42 graden Celsius hebben.
Maar misschien krijgt een kolibrie het wel warmer, omdat hij/zij achteruit kan vliegen en ook nog eens zo klein is.
Ben je nou inene geen viking meer? Wat een deceptie!quote:
Ach, ik kan me voorstellen dat dat soort kennis je ooit nog wel eens uit de brand kan helpen als je diep in de nacht, ergens aan een plakkerige bar, iemand staat te versieren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:49 schreef OllieA het volgende:
Tja, wat moet je er mee.
Verdrietig is het woord, verdrietig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
JAM kan ook geen Jazz maken, Ollie.
Belachelijk, he!?
Ter compensatie zal ik een regel uit mijn aanstande novelle met jullie delen, waarin een Chinese toeriste de wachtkamer van een Scheveningse abortuskliniek beschrijft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
JAM kan ook geen Jazz maken, Ollie.
Belachelijk, he!?
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |