Nee, een hond uitlaten...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Waar was je die dertien minuten eigenlijk naartoe, Do2?
Sjekkie draaien?
Komt vast door mijn avatarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, maar, bij sommige mensen weet je het gewoon, he?
Zelfs als je ze nog nooit gezien hebt, of daadwerkelijk gesproken...
Van wyccie wist ik het gewoon, bijvoorbeeld.
Ik vraag me dan toch af waar 'm dat in zit.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Claudia is nog zo'n mooi voorbeeld...Dat zie je van verre al...
Vraag jij je standaard bij iedereen af of hij of zij rookt of niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie rookt ook niet, trouwens...
DU???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:25 schreef JAM het volgende:
Godverdomme! Roken zal je Ollie! Roken zal je! RAUCHEN SOLLST DU!
Ik vind het heel charmant. Ik vind het heel prettig als ik bij mensen thuiskom en dat ze dan een doos rookwaren van tafel pakken, deze openen en: 'Care for a smoke?' zeggen. Dat zie je niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Vraag jij je standaard bij iedereen af of hij of zij rookt of niet?
Bizarre gewoonte...
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:27 schreef JAM het volgende:
Ik vind het heel charmant. Ik vind het heel prettig als ik bij mensen thuiskom en dat ze dan een doos rookwaren van tafel pakken, deze openen en: 'Care for a smoke?' zeggen. Dat zie je niet meer zo vaak.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef OllieA het volgende:
Ik was trouwens laatst op bezoek bij lieden waar ik een intense hekel aan heb, en toen heb ik me walgelijk fatsoenlijk gedragen.
Mag ik wel ademen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel, bij mij mag je ook niet roken...Zo gastvrij ben ik nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |