abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2001 @ 09:42:01 #1
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_2392600
14-jarige thuis door meidenterreur
Gepost door Maurice (IndemnitY) - donderdag 6 december 2001 @ 08:41 - Bron: De Telegraaf
Na jaren pesten, geslagen en geschopt te worden heeft de 14-jarige Nicky Stamps er genoeg van. Het meisje uit Hoorn durft niet meer naar school doordat ze constant wordt geterroriseerd door een groepje Antilliaanse meiden.

Het begon zo'n twee jaar geleden volgens haar. Een vriendin van haar reed per ongeluk haar fiets tegen de leidster van de meidengroep aan. Nicky was blijkbaar medeplichtig hieraan en werd vanaf toen constant door de Antilliaanse meidengroep opgezocht en mishandeld. Vorig jaar werd ze nog zonder reden tegen de muur aangegooid, waardoor ze oog- en ribletsel opliep.

Nicky is al eens eerder 3 weken thuisgebleven maar ging weer naar school nadat de schoolleiding had toegezegd het gedrag van de meidengroep niet meer te tollereren. Na aangifte bij de politie, de bemiddeling van een leerplichtambtenaar van de gemeente en een tijdelijke schorsing van de hoofdverdachte bleek alles weer als vanouds te gaan. Maar niets is minder waar. Na enkele weken begon alles weer opnieuw. "De eerste vier weken na de vakantie verscheen de leidster van de groep om onbekende redenen niet op school. Nadat ze haar opwachting had gemaakt, begonnen de problemen opnieuw", aldus mevrouw Stamps.

De ouders zijn ten einde raad. Huilend vertelt de moeder: "Nicky zit thuis omdat de schoolleiding weigert op te treden. Mijn man en ik staan machteloos. Ik lig er 's nachts wakker van. Ik ben voortdurend bang dat er vandaag of morgen iets heel ernstigs gebeurt met onze dochter".

Coördinator Van de Peet van scholengemeenschap Tabor vindt het een slechte keuze van de ouders om Nicky thuis te houden. "Overal waar veel kinderen samen zijn, is wel eens sprake van sociale onhandigheid. Maar dat hoort bij het leven". De school ziet geen reden verder te bemiddelen. Wel is bij de leerplichtambtenaar gemeld dat de leerplichtige Nicky thuiszit.

Gister stond toevallig een stuk in de krant dat leerlingen liever naar vrieden gaan dan naar de schoolleiding, decaan/mentor of school arts.

Vind je het gek als je zo voor lul wordt gezet en gewoon aan je lot wordt overgelaten. SCHANDALIG. Het schoolbestuur is gewoon te bang om zelf actie te onder nemen. E ndan wel tegen de leerplichtambtenaar doorspelen dat ze thuis zit! sjonge jonge wat ben je dan voor een eikel!!!

Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_2392604
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:42 schreef alkaholic63 het volgende:
Het meisje uit Hoorn durft niet meer naar school doordat ze constant wordt geterroriseerd door een groepje Antilliaanse meiden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2392613
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En dus en wat?
ik ken zat mensen die zo geterrord worden door NEDERLANDERS
En het is ook nutteloos om in dat verhaaltje dus ANITLIAANSE zovaak terug te laten komen.
  donderdag 6 december 2001 @ 09:47:00 #4
3767 Herald
Come get some
pi_2392620
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:45 schreef WcB0rSt3l het volgende:
en jij helpt die niet? Jemig wat een Antilliaanse kutmentaliteit heb jij
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2392629
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:47 schreef Herald het volgende:

[..]

en jij helpt die niet? Jemig wat een Antilliaanse kutmentaliteit heb jij

Onzinnge reactie lmfd.
1. ik zeg nergens dat ik het gewoon laat gebeuren.
2. [quote]Jemig wat een Antilliaanse kutmentaliteit heb jij[/qoute] dit soort uitspraken maken jou een gevaar voor de maatschapij.
  donderdag 6 december 2001 @ 09:50:34 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_2392640
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:48 schreef WcB0rSt3l het volgende:

[..]

Onzinnge reactie lmfd.
1. ik zeg nergens dat ik het gewoon laat gebeuren.
2. [quote]Jemig wat een Antilliaanse kutmentaliteit heb jij[/qoute] dit soort uitspraken maken jou een gevaar voor de maatschapij.

jouw gebrek aan humor maken jou ook een gevaar. Calvinistische kutmentaliteit
GNU Terry Pratchett
pi_2392645
Goh goh wat een humor.
IQloze inbreng van menig heer op dit forum.
  donderdag 6 december 2001 @ 09:54:39 #8
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_2392656
Ik heb het gehad door een paar gozers... Ik heb toen een gozer neergestoken... De "baas" van dat groepje (daar schiet je niet veel mee op maar je krijgt dan wel rust van hun)

Ik kan maar een ding zeggen zolang het toegelaten wordt en er geen straffen worden uitgedeeld zal dit blijven gebeuren. Mocht je het recht in eigen hand nemen wees bereid de prijs ervoor te betalen want daar zijn wel straffen voor

Drop you like an ill, bad habit
pi_2392664
quote:
En dus en wat?
En het is ook nutteloos om in dat verhaaltje dus ANITLIAANSE zovaak terug te laten komen.
Als er door NEDERLANDERS werd geterrorideerd dan was er al lang hard ingegrepen.

Maar nee, omdat men bang is om voor "racist" te worden uitgemaakt zodra men maar iets negatiefs over minderheden zegt doet men maar liever niks

donderdag 6 december 2001 @ 09:56:18 #10
17750 alkaholic63
pi_2392666
quote:

[..]

En dus en wat?

Je bent al precies hetzelfde als die schoolleiding!!
dat ze da gewoon toestaan!!!
pi_2392675
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als er door NEDERLANDERS werd geterrorideerd dan was er al lang hard ingegrepen.

Maar nee, omdat men bang is om voor "racist" te worden uitgemaakt zodra men maar iets negatiefs over minderheden zegt doet men maar liever niks

Hihi, jouw cursus bij R@b is met lof afgesloten he? .
Wittgenstein
pi_2392697
quote:
En dat is dus precies wat er mis is met ons veels te tolerant landje. Laten we de afkomst vergeten, dan wordt het een "gewoon" probleem. Anders zouden we wel weer eens stigmatiserend bezig kunnen zijn

Ik vind het best als ze voortaan bij nieuwsberichten de afkomst weglaten, maar dan wil ik ook dat er NET zo hard wordt opgetreden tegen allochtonen als tegen autochtonen. Regels gelden voor iedereen.

En dat dus niet eerst een dialoog aangaan, sociaal maatschappelijke werkers erbij halen, een moskee bezoeken, tolken raadplegen, etc etc etc...

pi_2392706
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:57 schreef Koekepan het volgende:
Hihi, jouw cursus bij R@b is met lof afgesloten he? .
En jij hebt met succes de workshops bij de PvdA/GL/SP afgesloten zie ik.

Heb je wel als afscheidscadeautje een roze brilletje gekregen? Of heb je toch liever gekozen voor die berg zand om je kop in te steken?

donderdag 6 december 2001 @ 10:04:57 #14
17750 alkaholic63
pi_2392713
Waarom wordt wel de naam van het slachtoffertje genoemd en niet die van de daders??
pi_2392716
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je wel als afscheidscadeautje een roze brilletje gekregen? Of heb je toch liever gekozen voor die berg zand om je kop in te steken?

Hmm, je gebruikt wel veel clichés voor iemand die cum laude is afgestuurd bij R@b.
Wittgenstein
pi_2392727
Nee ik zeg nergens dat het getolereerd moet worden. Natuurlijk is het fout en moet het worden aangepakt.
maar als er een Nederlander iemand door de kop schiet wegens weet ik veel wat is het: o gut wat lullig, Klaar.
als het een Allochtoon is gaat het van: Jezus altijd maar die buitelanders blablabla.
pi_2392740
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

pi_2392749
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:04 schreef alkaholic63 het volgende:
Waarom wordt wel de naam van het slachtoffertje genoemd en niet die van de daders??
Wet op de privacy.
pi_2392751
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:06 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Nee ik zeg nergens dat het getolereerd moet worden. Natuurlijk is het fout en moet het worden aangepakt.
maar als er een Nederlander iemand door de kop schiet wegens weet ik veel wat is het: o gut wat lullig, Klaar.
als het een Allochtoon is gaat het van: Jezus altijd maar die buitelanders blablabla.
Als jij iemand door zijn kop schiet is het politie, rechter, cel (paar jaar). Klaar!

Als een allochtoon iemand door zijn kop schiet wordt er eerst naar excuses gezocht (omgeving, levensstijl, godsdienst), vervolgens verdwijnt hij voor een paar maanden de cel in.

pi_2392754
quote:
Op donderdag 06 december 2001 09:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dit is onzin dus, er wordt net zo goed geterrord door NLers
maar dat komt niet zo groot in de Media, neen de media beschermt het NLse volk sluik rascisme.
pi_2392760
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:05 schreef Koekepan het volgende:
Hmm, je gebruikt wel veel clichés voor iemand die cum laude is afgestuurd bij R@b.
Ik hoef niet bij R@b te studeren, ik hoef alleen maar om me heen te kijken en af en toe eens de krant te lezen of het nieuws te kijken.

Als je geen roze bril op hebt vorm je je vanzelf een realistisch beeld van ons landje.

pi_2392794
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als jij iemand door zijn kop schiet is het politie, rechter, cel (paar jaar). Klaar!

Als een allochtoon iemand door zijn kop schiet wordt er eerst naar excuses gezocht (omgeving, levensstijl, godsdienst), vervolgens verdwijnt hij voor een paar maanden de cel in.

Even alle gekheid op een stokje, dit is echt klinkklare onzin. Allochtonen worden net zo hard gestraft als autochtonen (en vaker ook, blijkt uit onderzoek). Maar goed, blijf maar lekker stoere mensen napraten, dan komt het allemaal wel goed. .
Wittgenstein
pi_2392802
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:16 schreef Koekepan het volgende:
en vaker ook, blijkt uit onderzoek
Dus je geeft toe dat de criminaliteit onder allochtonen veel hoger is dan onder autochtonen?

Blijf jij maar lekker met je kop in het zand, dat komt het allemaal NIET goed.

pi_2392812
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat de criminaliteit onder allochtonen veel hoger is dan onder autochtonen?

Ja, natuurlijk.
Wittgenstein
pi_2392816
quote:
Op donderdag 06 december 2001 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Blijf jij maar lekker met je kop in het zand, dat komt het allemaal NIET goed.
Waarom heb ik mijn kop in het zand?
Wittgenstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')