quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:Als je op die link klikt heb je die foto gelijk in je cache staan en daarmee ben je formeel strafbaar. Ik zou om problemen te voorkomen die link maar gewoon helemaal weghalen.
Je kunt ook de cache deleten... Het er even om waar de grens is... Op het eerste oog zijn er geen handelingen met een kind. Maar de foto`s zeggen wel genoeg wat voor foto`s of andere rotzooi we te zien zouden krijgen als we ons zouden registreren...
Waar is de grens? Kunnen dat soort mensen niet gewoon ouderwets tegen een muur gezet worden en het boeltje in de fik steken.
OF moeten we begrijpen dat dat soort mensen ook maar mensen zijn en naar een inrichting sturen om vervolgens daar zogenaamd te genezen, terwijl de staat dat weer klauwen met geld kost.
Of eigen rechter spelen, zou ik wel leuk vinden maar dan worden die gasten weer juist in bescherming genomen, want dan ben jij / ik de crimineel die te agressief is en niet adecuaat heeft gehandeld.
Uiteindelijk toch maar een melding doen in de hoop dat ze er wat aan doen en dat jezelf niet de dupe wordt omdat juist tegen dat soort shit vecht.
![]()
Of gewoon negeren en doen alsof je neus bloed, maar dan ben je in mijn ogen nog zieker.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.