Nou, dan was je daar te serieus bezig waarschijnlijk. Je moet er wel ontopic blijven he.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Mag alweer niet in onzin posten ....
quote:
jamaar ik heb na mijn laaste slotje nog een heletijd kunnen posten in andere topicsquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou, dan was je daar te serieus bezig waarschijnlijk. Je moet er wel ontopic blijven he.
Ja, het effect van een slotje gaat pas in als de database opnieuw geladen is en dat was waarschijnlijk nog niet eerder het geval.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
jamaar ik heb na mijn laaste slotje nog een heletijd kunnen posten in andere topics
Je hebt in slechts drie andere topics gepost...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
jamaar ik heb na mijn laaste slotje nog een heletijd kunnen posten in andere topics
Je bedoelt dat het gewoon even duurt voordat er een admin bereid is gevonden om de TS even een onzinban te geven?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:05 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, het effect van een slotje gaat pas in als de database opnieuw geladen is en dat was waarschijnlijk nog niet eerder het geval.
Dat is ook een manier om het te formuleren inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Je bedoelt dat het gewoon even duurt voordat er een admin bereid is gevonden om de TS even een onzinban te geven?
't is toch een kloon?quote:
Als je rond etenstijd een ban aanvraagt kan het inderdaad even duren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gewoon even duurt voordat er een admin bereid is gevonden om de TS even een onzinban te geven?
Volgens mij hebben ze een halve dag nodig om te bedenken of ze iemand moeten bannen of nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als een halve dag bij jou uit een halve seconde bestaat heb je gelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een halve dag nodig om te bedenken of ze iemand moeten bannen of niet
Jamaar dat hoeft toch niet iedereen te wetenquote:
Nou ja goed een halve dag is misschien wat over drevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als een halve dag bij jou uit een halve seconde bestaat heb je gelijk.![]()
Neuh... In een halve dag had je zoveel rotzooi gemaakt dat ze je gelijk voor de rest van het jaar van heel het forum hadden geschopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een halve dag nodig om te bedenken of ze iemand moeten bannen of niet
Bij 'n normale kloon niet, nee... Maar jij bent 'n kutkloon... Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Jamaar dat hoeft toch niet iedereen te weten![]()
yeah rightquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... In een halve dag had je zoveel rotzooi gemaakt dat ze je gelijk voor de rest van het jaar van heel het forum hadden geschopt.
Nee vind het niet leuk dat ik in onzin een ban heb ......Vandaar dat ik hier even kom klagenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef 907 het volgende:
Dus ga je in klaagbaak maar verder baggeren?![]()
* flits *
rrright...quote:
dat zou wel een goed idee zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... In een halve dag had je zoveel rotzooi gemaakt dat ze je gelijk voor de rest van het jaar van heel het forum hadden geschopt.
Jij kunt het zielig vinden ...Meerdere zelfs...Maar ik had het daar naar me zinquote:
quote:
naar je zin? dat na één antwoord op je kuttopic al wordt gesloten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Jij kunt het zielig vinden ...Meerdere zelfs...Maar ik had het daar naar me zin![]()
Duhquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij 'n normale kloon niet, nee... Maar jij bent 'n kutkloon... Dan krijg je dat.
ik had het in andere topics naar me zinquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef murp het volgende:
[..]
naar je zin? dat na één antwoord op je kuttopic al wordt gesloten?![]()
lastig uit te leggen... Het heeft er in ieder geval mee te maken dat jij 'n kloon bent...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Duhhoe kun je nu zoiets zeggen
![]()
Zelfs een kut die heb ik ....En dat ik een kloon ben zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lastig uit te leggen... Het heeft er in ieder geval mee te maken dat jij 'n kloon bent...
en kut...
Ja dat is wel zo ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... er zijn wel meer fora...
het eo-forum schijnt de laatste tijd nogal populair te zijn.
uhm nee hoezo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ga je voor de gehele forumban?
lijkt het op...quote:
Wazigquote:
Je kunt daar tenminsten flauwenkullenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Wees blij. ONZ is echt het meest waardeloze stuk forum van Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |