abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2392207
quote:
Bron: De Telegraaf

PvdA: Vrije dag op Suikerfeest

AMSTERDAM - De PvdA-afdeling in Rotterdam wil tweede Pinksterdag vervangen door een vrije dag op een islamitische feestdag, zoals het Suikerfeest. Verder zou 1 mei, de Dag van de Arbeid, een vrije dag moeten worden.

Het PvdA-congres dat volgende week vrijdag en zaterdag in Amsterdam wordt gehouden, moet een oordeel over dit voorstel vellen. Volgens de indieners is de Dag van de Arbeid in omringende landen al een vrije dag.

Hier word je toch niet goed van, de PvdA wil weer zijn naam bij de allochtonen waarmaken.

De dag van de arbeid is al decennia lang al een vrije in de meeste Europese landen.

pi_2392214
Suikerfeest???? Ze draaien nu echt door hoor! We kunnen natuurlijk ook de Ramadan invoeren... en Chanoeka, en Independence day, en quattorze juillet. En dan kunnen we meteen koninginnedag afschaffen, en bevrijdingsdag... en oh, als we toch bezig zijn, waarom schrappen we pasen en kerst ook niet meteen...
WAAR ZIJN ZE NOU TOCH MEE BEZIG????!!!!:(
pi_2392220
Hmm de vrije dag vh een geloof moet je niet vervangen door een van een ander geloof.
Trouwens hoe groot is de groep moslims eigenlijk en hoe significant is deze t.o.v. de groep mensen die wel op 2e pinksterdag eem vrije dag wil.

Laat de mensen kiezen op welke van de twee dagen zij een vrije dag willen (indien haalbaar).

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_2392222
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:11 schreef Sjakie-Choco het volgende:

[..]

Met stemmen verliezen.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_2392223
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

Hier word je toch niet goed van, de PvdA wil weer zijn naam bij de allochtonen waarmaken.

Ik krijg de indruk dat je een hekel hebt aan buitenlanders
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_2392230
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:17 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je een hekel hebt aan buitenlanders

Dan zou ik een hekel aan mezelf hebben.
pi_2392252
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:11 schreef Sjakie-Choco het volgende:
Met antipathie kweken.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Nikita op 06-12-2001 07:57]

pi_2392253
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan zou ik een hekel aan mezelf hebben.

Herstel: Ik krijg de indruk dat je een hekel hebt aan Moslims.
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_2392263
en weer een zetel voor Pim..gaat lekker zo
pi_2392268
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:16 schreef DemonBox het volgende:

[..]

Met stemmen verliezen.

Islamitisering?
pi_2392277
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Islamitisering?

Beste Nikita,

Vraag ik me af waar jij je druk om maakt????? Je woont volgens je profiel ver weg in Hongarije en bent ook nog eens een buitenlander. Wat heb jij dan in hemelsnaam te maken met het beleid wat hier gevoerd wordt. Tenslotte EN BUITENLANDER EN WOONT OOK NOG EENS IN HONGARIJE! Ga daar de politiek in of zo en bemoei je niet met wat hier gebeurd

pi_2392281
quote:
Op donderdag 06 december 2001 07:56 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Herstel: Ik krijg de indruk dat je een hekel hebt aan Moslims.

Ik heb net zoveel hekel aan de Moslims als deze hekel hebben aan ongelovigen.
pi_2392286
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Islamitisering?

Zover zal het nooit komen.
pi_2392287
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb net zoveel hekel aan de Moslims als deze hekel hebben aan ongelovigen.

Dus je houd van de meeste Moslims? Dank je wel dat je van me houd
pi_2392290
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:15 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Dus je houd van de meeste Moslims? Dank je wel dat je van me houd

I love you to death.
pi_2392291
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:15 schreef DemonBox het volgende:

[..]

Zover zal het nooit komen.

Zover is het al Word eens wakker en kijk om je heen
pi_2392294
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:12 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Beste Nikita,

Vraag ik me af waar jij je druk om maakt????? Je woont volgens je profiel ver weg in Hongarije en bent ook nog eens een buitenlander. Wat heb jij dan in hemelsnaam te maken met het beleid wat hier gevoerd wordt. Tenslotte EN BUITENLANDER EN WOONT OOK NOG EENS IN HONGARIJE! Ga daar de politiek in of zo en bemoei je niet met wat hier gebeurd

Ik heb heel veel te maken met NL, ik woon in beide landen, betaal belasting in beide landen, stem in beide landen en heb beide nationaliteiten, dus kun je je insuinaties in het vervolg voor je houden.
pi_2392299
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb heel veel te maken met NL, ik woon in beide landen, betaal belasting in beide landen, stem in beide landen en heb beide nationaliteiten, dus kun je je insuinaties in het vervolg voor je houden.

Oeps, wist niet dat je hier woonde. Sorry. En beide nationaliteiten maken jou nog geen Nederlander
pi_2392301
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:17 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
pi_2392303
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:17 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Welnee, als echt het zover komt gaat NL naar de kloten.
pi_2392306
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:22 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Oeps, wist niet dat je hier woonde. Sorry. En beide nationaliteiten maken jou nog geen Nederlander

En daarom moet ze haar mond houden?
pi_2392307
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Welnee, als echt het zover komt gaat NL naar de kloten.

Nederlan is al lang naar de "klote"
pi_2392310
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:24 schreef DemonBox het volgende:

[..]

En daarom moet ze haar mond houden?

Nee, ik dacht de ze niet in Nederland woonde. Als dat zo was dat ze hier niet woonde moest ze inderdaad haar mond houden ja. Ik bemoei me toch ook niet met de politiek in een landje als Hongarije.
pi_2392311
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:22 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Bespeur ik hier een lichte weerzin tegen buitenlanders? Foei toch......
pi_2392315
quote:
Op donderdag 06 december 2001 08:25 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Nederlan is al lang naar de "klote"

Maar ik kan me nog veel erger voorstellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')