quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit helemaal Buupje, want ik jullie hartjes blijf ik áltijd bij jullie
[..]
thanx kiddo![]()
[..]
hele dag op kantoor morgen... reken er dus maar op dat je aan 't eind van de dag Babette-moe bent
[..]
oeh dat klinkt fijndat klinkt als de geur van verse koffie, het geluid van de vogeltjes en zonlicht door de ramen..... en géén wekker
Het klinkt als Utopia
anyway, sweet dreams to you too
Is het Utopia dan niet gewoon daar waar jij gaat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
En ach...Utopia, Utopia...je kan er altijd nog over gaan dromen, hè.
Ja, maar in mijn geval is het niet denkbeeldig meer, maar de realiteit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het Utopia dan niet gewoon daar waar jij gaat?
Dat ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval is het niet denkbeeldig meer, maar de realiteit.
Dus eigenlijk wel ja. Een soort van, hè...
Zeik eens niet zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Ik zal je dan ook nimmer vergeten.
Ik babette-moe? Nooit!
En ach...Utopia, Utopia...je kan er altijd nog over gaan dromen, hè.
Trusten.
En jij ook, Airelle.
Onverwachte replyquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eigenlijk eens met modden?
quote:[20:19] KUTHOER: JA DAT DUS!
Nooit. Men heeft me nodig, Paltos.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eigenlijk eens met modden?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hou je jezelf voor, dan ga je er nog in geloven ook.
Hoe heette die dan? Mijnbroer?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, in z'n zus.
Jezus geloofde in God.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus geloofde toch ook in zichzelf?
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nooit. Men heeft me nodig, Paltos.
"FOK!"quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?
Dat komt nog wel, Paltosje!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar Bupatih, heeft niet heel Nederland je nodig? Waarom je tijd verspillen op zo'n amateuristisch forumpje als Fok!?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef BVO het volgende:Fatima Moreira de Melo
lag vanmiddag onder m'n moeder
.
Fatima wilde gevuld wordenquote:
Jezus had al heel wat meer mirakelen verricht op z'n 18de dan jij, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, Paltosje!
Klein beginnen.
Párdon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Fatima wilde gevuld worden. Dus daar hielp m'n moeder haar bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |