Ja en?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt een beetje vervelend om te zien als je constant de taalkoning uit probeert te hangen.
en als ik zeg dat ik je ava lelijk vind?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik huil niet om spelfouten, of de verbeteringen. Hooguit raak ik geïrriteerd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding] Nog steeds op de Universiteit [afbeelding]
Paperquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
!
Zit je aan je paper te werken of wat doe je daar?.
Dat maakt me verder nog minder uit dan die taalfoutenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik je ava lelijk vind?!
Daarom blijf ik er ook zo vrolijk onder en stel ik me niet aan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iemand tegen azijnpisserij was.
Ik ben niet zo goed in negerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Gratis tip van de dag:
Neem gewoon niet alles zo serieus.
Je kan mijn posts ook gewoon negeren. Net als dat je pberends topicspam kan negeren. Of sararaats' berichtjes.
Tof, hè?
jijquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding] Nog steeds op de Universiteit [afbeelding]
Ach we moeten nog maar een paar punten. Ik heb vandaag al te veel gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goeie planning.
Ik ben net zo hoor..
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien danquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb je de hele dag nog niet gesproken
maar wel gezien[nou ja, je look-a-like
]
nee, op 't werk stond vandaag bij de receptie plots een Dizerachtige meneerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien dan![]()
Je hoeft me ook niet te negeren.quote:
Jij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Look-a-like? Heb je Keanau Reeves, David Boreanez of Hugh Jackman gezien dan![]()
PI's zijn tof, en sinds ik hier kom gebruik ik ze ook veelvuldig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te negeren.
Gewoon niet alles zo serieus nemen wat ik zeg. (PI's enzo...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |