quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef DiLDoG_ het volgende:
Het komt er weer aan jongens! en hoe meer grappen we hier verzamelen des te meer je er niet in hoeft te trappen als iemand je in het ootje neemt!
- een meisje vertellen dat je verlieft op der bent en dan na 10 sec.. toch niet!! roepen en ophangen
- pizza bestellen+betalen en laten bezorgen bij je buurman (dan raakt ie echt in de war)
- mailtjes sturen waarin staat dat je het aan 21 mensen moet doorsturen omdat je hotmail account anders wordt vernietigd
- niet naar bed gaan!
hahahahhahahahahahahhaquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef DiLDoG_ het volgende:
Het komt er weer aan jongens! en hoe meer grappen we hier verzamelen des te meer je er niet in hoeft te trappen als iemand je in het ootje neemt!
- een meisje vertellen dat je verlieft op der bent en dan na 10 sec.. toch niet!! roepen en ophangen
- pizza bestellen+betalen en laten bezorgen bij je buurman (dan raakt ie echt in de war)
- mailtjes sturen waarin staat dat je het aan 21 mensen moet doorsturen omdat je hotmail account anders wordt vernietigd
- niet naar bed gaan!
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet naar bed gaan?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Mastertje het volgende:
- zeggen dat je veters los zitten, en dan als ze kijken heelsnel "1 APRIL!" roepen en keihard wegrennen en doodgaan.
Hij durft wel he, die TSquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet gaan slapen? [afbeelding]
Vertel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je hebt hem net gemist van maikuuul en jensen....
eigenlijk was ie best kut uitgevoerd.......
Je vergeet KIK-KER IN JE BILLL........quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:56 schreef EmmYKuHh het volgende:
moet je zeggen: er zit een gat in je trui..en dan kijkt ie..dan zeg je..1 april
je weet.... matigheid scoort....quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Noir666 het volgende:
Waarom wordt er zon stormloop uitgevoerd op zo'n matig topic?![]()
is een 1 april grap dat het een goed topic isquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Noir666 het volgende:
Waarom wordt er zon stormloop uitgevoerd op zo'n matig topic?![]()
Prachtigquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:58 schreef thefunny het volgende:
[..]
Je vergeet KIK-KER IN JE BILLL........![]()
Als je nou dokter in het ziekenhuis bent kun je wel leuke dingetjes uithalen: "Sorry, mevrouw, we zullen uw hoofd moeten amputeren"...............![]()
![]()
HAHAHA 1 APRIL!!!!EEN!!!EINSZWO!!!!EINS!!!
IK maak toevallig wel heel inhoudelijke, goed bedachte, en goed uitgevoerde topics ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je weet.... matigheid scoort....
net als jou matige topics![]()
i know.... maar er is nix mis met matig zijn....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:00 schreef Noir666 het volgende:
[..]
IK maak toevallig wel heel inhoudelijke, goed bedachte, en goed uitgevoerde topics ja!![]()
![]()
Doe maar, maar dan ga ik wel in je plaatsquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik heb zaterdag een date met een meisje, zou ik gewoon niet gaan en haar op het afgesproken tijdstip opbellen met de mededeling "1 april"?![]()
Dat bluf je!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik heb zaterdag een date met een meisje, zou ik gewoon niet gaan en haar op het afgesproken tijdstip opbellen met de mededeling "1 april"?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |