quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef DiLDoG_ het volgende:
Het komt er weer aan jongens! en hoe meer grappen we hier verzamelen des te meer je er niet in hoeft te trappen als iemand je in het ootje neemt!
- een meisje vertellen dat je verlieft op der bent en dan na 10 sec.. toch niet!! roepen en ophangen
- pizza bestellen+betalen en laten bezorgen bij je buurman (dan raakt ie echt in de war)
- mailtjes sturen waarin staat dat je het aan 21 mensen moet doorsturen omdat je hotmail account anders wordt vernietigd
- niet naar bed gaan!
hahahahhahahahahahahhaquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:53 schreef DiLDoG_ het volgende:
Het komt er weer aan jongens! en hoe meer grappen we hier verzamelen des te meer je er niet in hoeft te trappen als iemand je in het ootje neemt!
- een meisje vertellen dat je verlieft op der bent en dan na 10 sec.. toch niet!! roepen en ophangen
- pizza bestellen+betalen en laten bezorgen bij je buurman (dan raakt ie echt in de war)
- mailtjes sturen waarin staat dat je het aan 21 mensen moet doorsturen omdat je hotmail account anders wordt vernietigd
- niet naar bed gaan!
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet naar bed gaan?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Mastertje het volgende:
- zeggen dat je veters los zitten, en dan als ze kijken heelsnel "1 APRIL!" roepen en keihard wegrennen en doodgaan.
Hij durft wel he, die TSquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet gaan slapen? [afbeelding]
Vertel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je hebt hem net gemist van maikuuul en jensen....
eigenlijk was ie best kut uitgevoerd.......
Je vergeet KIK-KER IN JE BILLL........quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:56 schreef EmmYKuHh het volgende:
moet je zeggen: er zit een gat in je trui..en dan kijkt ie..dan zeg je..1 april
je weet.... matigheid scoort....quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Noir666 het volgende:
Waarom wordt er zon stormloop uitgevoerd op zo'n matig topic?![]()
is een 1 april grap dat het een goed topic isquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef Noir666 het volgende:
Waarom wordt er zon stormloop uitgevoerd op zo'n matig topic?![]()
Prachtigquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:58 schreef thefunny het volgende:
[..]
Je vergeet KIK-KER IN JE BILLL........![]()
Als je nou dokter in het ziekenhuis bent kun je wel leuke dingetjes uithalen: "Sorry, mevrouw, we zullen uw hoofd moeten amputeren"...............![]()
![]()
HAHAHA 1 APRIL!!!!EEN!!!EINSZWO!!!!EINS!!!
IK maak toevallig wel heel inhoudelijke, goed bedachte, en goed uitgevoerde topics ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je weet.... matigheid scoort....
net als jou matige topics![]()
i know.... maar er is nix mis met matig zijn....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:00 schreef Noir666 het volgende:
[..]
IK maak toevallig wel heel inhoudelijke, goed bedachte, en goed uitgevoerde topics ja!![]()
![]()
Doe maar, maar dan ga ik wel in je plaatsquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik heb zaterdag een date met een meisje, zou ik gewoon niet gaan en haar op het afgesproken tijdstip opbellen met de mededeling "1 april"?![]()
Dat bluf je!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik heb zaterdag een date met een meisje, zou ik gewoon niet gaan en haar op het afgesproken tijdstip opbellen met de mededeling "1 april"?![]()
JA!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:31 schreef Noir666 het volgende:
Of dat je zo iemand in elkaar gaat slaan met je matties en dan zo gaat roepen:"EIJKING!! EIJKING!! 1 APRIL!! MUWAHAHAHA!!!!"![]()
Deed ik ook wel eens........toen ik 7 wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet naar bed gaan? [afbeelding]
Dan drink je Hollandia?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:37 schreef martinlutherking het volgende:
Vanaf morgen drink ik geen bier meer.
Wahahah!!1 1 eiNsz whanajwefkf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JA!!!![]()
D:!!!!! Zeggen dat iemand je schoen bevuild heeft, hem helemaal bont en blauw slaan, ondertussen "EIJKING!!" roepen en als 'ie dan op de grond zit te huilen, roepen: "1 april!! Mijn schoen is helemaal niet vies!
"
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef Noir666 het volgende:
Of dat je zo tegen iemand zegt:"Hey, ik heb gehoord dat je ouders gaan scheiden", en dan gaat hij zo helemaal van:
[afbeelding]
En dat jij dan zo zegt:"1 April, ze zijn overleden in een auto-ongeluk!!!!11
!!11
!11
!!!1one"
Dat zijn de betere actiesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef wietse.cc het volgende:
Vorig jaar heb ik met een aantal vrienden een (al zeg ik het zelf) zeer geslaagde 1-april grap uitgehaald hier in Amersfoort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, doe ens gek, huppel ens doorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Hehe, hierbij moet ik altijd denken aan deze matige 1-aprilgrap, eerder gepost op dit forum. Wat hebben we toen gelachen
"[R&P] Vriendin maakt uit na slechte grap"
1406, jajaquote:Let op!! Hector ligt op de loer
Hector… heet het allernieuwste snelheidscontrolesysteem die, éénvoudig te plaatsen is op de achterzijde van de bekende hectometerbordjes.
Hector heeft zijn naam schijnbaar te danken aan de combinatie van het groene bordje en het gevreesde bewakingssysteem langs het ijzeren gordijn, ten tijde van de koude oorlog. Wrang genoeg om dit weer in een vrije wereld terug te zien ten behoeve van snelheidscontroles en meer want.. "Hector" is niet zomaar een systeem.
De werking is te vergelijken met de tijdnoteringen die bij sporters worden gebruikt bv. op de ijsbaan, de gemeten snelheid is tot op 5/ooo sec. te meten wat een te verwaarlozen afwijking geeft van 0,0066 km/uur. De gebruikelijke afwijkingsberekening is hiermee tot nul terug gebracht. Het systeem is ook niet meer op tijd traceerbaar want hij meet haaks op de weg, uw detectie apparatuur zal hier pas 5 meter voor het bordje op reageren. Het bijzondere van Hector is, dat het onderling en landelijk kan communiceren met het netwerk van computers van de KLPD en zal na de proefperiode van Maart 2006 direct overgaan tot een landelijke dekking met in totaal 1406 Hector's.
[... nog meer onzin ...]
Uber! Alleen dit jaar is de Amersfoortse 1 april grap een beetje uit de hand gelopen of niet. DAC 4 Lifequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:52 schreef wietse.cc het volgende:
Vorig jaar heb ik met een aantal vrienden een (al zeg ik het zelf) zeer geslaagde 1-april grap uitgehaald hier in Amersfoort...
Op 31 maart heb ik ruim 5000 flyers gedrukt op A5 formaat (half A4'tje) en we zijn die 's middags en 's avonds in de binnenstad gaan verspreiden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef VaderJacob het volgende:
Of echt zo je buren opbellen dat hun zoontje zich heeft opgehanngen op de zolder.
Hun schrikken zich de pleuris en rennen zo naar boven.
En dan bel jij op, HAHAHAHHHA 1 april hij hangt in de kelder!!!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zo als je vader thuiskomt zeggen
-pap![]()
mamma heeft zelfmoord gepleegt ze kon het niet meer aan
--WTF![]()
wat is er gebeurt
-Ze heeft zich opgehangen op zolder
--Ik ga even kijken
-Okee, ik blijf hier
*pa komt weer beneden
--wtf niks te zien
-1 APRIL, ZE HANGT IN DE KELDER, ROFLPANTOFFEL![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Palomar het volgende:
Hehe, ik weet nog wel dat vorig jaar deze user zo gigantisch in de zeik is genomen. Hij heeft het nu nog niet door
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Palomar het volgende:
Hehe, ik weet nog wel dat vorig jaar deze user zo gigantisch in de zeik is genomen. Hij heeft het nu nog niet door
Ik zie het echt voor me, en ik moet lachen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dus dat je zo van zegt:"IK GA NAAR BED, LEKKER SLAPEN MWAHAHAHAH!!!!", en dan stiekem niet naar bed gaan? [afbeelding]
Ja maar dat is meer het Andy niveauquote:
ik kliktequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Palomar het volgende:
Die is al geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Net doen alsof ik echt in Jensen kom
Of istie al geweest ?
]quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
was de 2de post in dit topic
sorry hoor cheile avatar drager....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
]
maar ik reageerde op maikuuulNiet op jou
En dan zo naïef zijn dat je niet in de gaten hebt dat je zelf in de maling genomen wordt en dan zelf morgen voor niks daar aan komt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
Maat niet uit hoor, mede cheile avatar dragerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
sorry hoor cheile avatar drager....![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Weet je wat een leuk grapje is? Je moet jezelf ophangen aan de trap en een briefje met daarop 1 april op je buik plakken. En dan komen je ouders thuis en dan zo van roflp0wnage !!111one, zwei1!!!!11!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |