Waarschijnlijk gefrustreerd omdat een van z'n werknemers een andere (betere?) baan heeft gevonden. Jij doet alles volgens het boekje en werkt braaf door tot je laatste dag. Sommige bazen kunnen een vertrekkende werknemer maar moeilijk verkroppen. Iets van: 'Als je toch weg wil, sodemieter dan ook alsjeblieft op.'quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Het verhaal:
Na een 7 maanden voor dit bedrijf gewerkt te hebben begin ik volgende week met een nieuwe baan. Ik heb alles netjes ruim vantevoren aangegeven en ik zit ook netjes mijn maand opzegtermijn uit. Ik blijf mijn werkzaamheden nog steeds doen zoals het hoort... maar waarom is mijn baas nu zo vervelend aan het doen?
Hij zit me echt te zieken, wat wilt hij hier nou weer mee bereiken? Nu is morgen dus mijn laatste dag hier, wat zal ik doen, gewoon blijven borrelen of zeggen krijg de schijt ik ga lekker om 6 uur gewoon naar huis, want ik heb nog zat te doen die avond. Iemand tips?
Ik was er.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn collega's zullen ook niet blijven tenminste de helft sowieso al niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |