Hangt er vanaf in welke resolutie je het wilt spelen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef Skazminko het volgende:
Vraagje:
Kan ik met deze specs voledig van oblivion genieten, alles op de hoogste stand zeg maar zonder dat het schokkend verloopt?
Specs:
amd 64 3000+
AGP 8x Geforce 6800 512mb
1280 mb DDR ram
Nee, not even close.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef Skazminko het volgende:
Vraagje:
Kan ik met deze specs voledig van oblivion genieten, alles op de hoogste stand zeg maar zonder dat het schokkend verloopt?
Specs:
amd 64 3000+
AGP 8x Geforce 6800 512mb
1280 mb DDR ram
![]()
Heb hetzelfde probleem gehad, heb je toevallig een wireless toetsenbord?quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Grasdraaier het volgende:
Ik heb een ander probleem dan de meeste maar mijn oblivion heeft vertraging, als ik gewoon heel simpel op vooruit druk dan gaat hij pas een seconde later lopen en dat eigenlijk bij alles. Bij alles zit een seconde vertraging in en dat kan erg kut zijn omdat de tegenstander geen vertraging heeft. dus als ik bv zie dat een rat gaat aanvallen en ik druk op rechtermuisknop om te verdedigen heeft de rat al aangevallen voordat die het schild naar voren heeft gehaald, erg lastig. En als ik eenmaal loop heeft ie ook geen lag of wat dan ook
Het veranderen van grafics heeft ook geen zin, op laagste grafics doet ie hetzelfde als op middematige en hoge.
Mankeert niks aan. Maar met die kaart lukt het alleen niet om op volle toeren te draaien.quote:
Oke, kan ik met deze specs op volle toeren draaien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mankeert niks aan. Maar met die kaart lukt het alleen niet om op volle toeren te draaien.
definieer "volle toeren"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Skazminko het volgende:
Oke, kan ik met deze specs op volle toeren draaien?
AMD 64 3000+
VGA GeForce 7800 GS 256Mb
1280 mb DDR ram
800x600 alles op high, mogelijk?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef Dreadknight het volgende:
[..]
definieer "volle toeren"
1600x1200 alles op max? Nee, dat niet
800x600 alles op max? zou kunnen
jip kan mogelijk zijnquote:
Ik gaat het thuis wel ff proberen!quote:its not a graphics problem, actually its a sound card problem all you have to do is click start-run-type"dxdiag"-sound tab-tune down the accelatration hardware to basic accelaration
quote:I have discovered a solution to this problem. Someone below reccommended using a fresh .ini file. I did that and it worked. If you certainly don't wish to do that, like me, then look at this bit of information:
Quote:
bDoSpecularPass=1 - If set to 0, removes the shiny effect on most appropriate surfaces (See Specular Distance in the In-Game Settings section). This can noticeably improve FPS on many systems, but can also cause crashes in certain areas (e.g. Weynon Priory). You can try to reduce these crashes using this mod.
Thanks to TweakGuides.com for this info.
he oude BF2 spelert! ben nu ook begonnen aan oblivion ivm nieuw systeem. ik krijg alleen vaak ctd bij het laden van een level... iemand een oplossing?quote:
Ik heb de oplossing gevonden... Sluit Xfire af tijdens Oblivion, en je hebt geen CTS's meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
he oude BF2 spelert! ben nu ook begonnen aan oblivion ivm nieuw systeem. ik krijg alleen vaak ctd bij het laden van een level... iemand een oplossing?
specs: AMD x2 4400+. Asus X1900XTX, creative Xfi...
me heeft ook een sli-moboquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:49 schreef hoseasix het volgende:
Blijft leuke game. Speel met alles voluit (incl. 4x AA + HDR (speciale ATI patch voor uitgekomen)) op 1280x1024. Buiten +/-30/40 FPS en binnen +/- 50/70 FPS ^^ op een 4800+ x2 AM2, 1024MB, ATI EAX1900XTX 512MB en een creative xfi. Daarmee kan het dus wel volop
ik snap alleen niet dat er zoveel problemen zijn met crashes. heb het alleen gehad met de nieuwste bios versie van mijn moederbord. Ben maar weer stapje terug gegaan en nu draait hij weer als een trein zonder crashes.
Ohw, misschien makkelijk om te weten welk moederbord, want misschien zijn er meerderen met problemen met dat moederbord + oblivion. M2N32SLI Deluxe (jaja, SLI + ATI... vage combo, maar ik wilde persee dat moederbord en die kaart ivm HDR + AA, iets wat NVIDIA nog niet kan/wil helaas.)
V-Sync aanzetten. Je heb nu dat je meer fps hebt dan je monitor kan refreshen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb een nieuwe probleem
mijn videokaart geupdate
Asus 7900gt top versie
en mijn beeld verschijft in blokken (genoeg fps gemiddel 60fps)
dus als ik rond gaat kijken zie je eerst de boven helft en dan de onder helft (kleine lijntje zie je dan)
Ik heb geen sli syteem
nee ik heb het wel op me ATI!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:29 schreef Merovingian het volgende:
is er nu al een patch waarmee je op nvidea kaarten hdr+fsaa kan spelen?
zijn er geen driver updates van derden ervoor?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:22 schreef Merovingian het volgende:
ja dat weet ik nou wel, dat het op een ati kan, terwijl mijn kaart, die 2x zo snel is als de snelste ati, het niet kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |