waarom ga je er zo veel van uit dat iedereen een PC snapt er en goed mee om kan(/wil) gaan (net zoals je dacht dat het ICT vak van je studie onzin wasquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:45 schreef Retuobak het volgende:
Hoezo een goed gameapparaat van maken? Je koopt gewoon hardware, en installeert af en toe een update net zoals bij de 360. Simpel toch?
Mijn audigy doet het erg goed (audigy 2)quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, zo te lezen kunnen mijn plannen om een nieuwe geluidkaart te kopen beter nog even de ijskast in...![]()
OE als dit werkt gaat 'ie er zeker opquote:Op maandag 3 april 2006 00:01 schreef kipknots het volgende:
rare items
Nog niet zelf geprobeerd, maar hij schijnt wel goed te zijn: Zorgt ervoor dat de goede high lvl items in het spel zeldzaam word, zodat niet alle bandieten ed op hoog lvl in daedric armor rondlopen.
dat staat er toch bij?quote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Die "more arena spectators" mod is wel leuk, maar gaat je fps niet kaduuk dan??
quote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef Retuobak het volgende:
Nice, maybe kan een mod ze ff toevoegen aan de OP?
Keihard jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
Die "more arena spectators" mod is wel leuk, maar gaat je fps niet kaduuk dan??
viewdistance lager zetten, zodat je de toescouwers niet meer zietquote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef almarrr het volgende:
[..]
Keihard ja. Ik had eerst 40 daarna 16/17 fps
.
Die doen we erd dan maar even niet op. Let je toch 1 keer op en dan nooit meerquote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef almarrr het volgende:
[..]
Keihard ja. Ik had eerst 40 daarna 16/17 fps
.
In Oblivion/data. Daarna moet je even in de launcher naar data files gaan en hem daar selecteren.quote:Op maandag 3 april 2006 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Bij de shorter grass mod krijg je een .esp bestandje. Iemand een idee waar ik die moet neer gooien?
Serieusquote:Op maandag 3 april 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
AA omhoogschroeven helpt voor mijn performance
Jup, dan loopt elk gebied even normaal. Zonder AA loopt de ene gebied super goed en de ander super kut. Met AA is het allemaal geleidelijk verspreid zeg maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |