boven de 200 euro bieden, dan moeten ze betalen voor de advertentiequote:Op donderdag 6 april 2006 18:33 schreef SimtekF1 het volgende:
En ja hoor op Marktplaats staan alweer een aantal kaarten te koop voor een tyfus hoog bedrag.
Wacht maar.. ik ga er een paar lekker irriteren.
A1GP.com goed in de gaten houden lijkt mij de beste optie...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wat is nou de beste optie, wachten tot ticketservice in mei met de verkoop start of zijn er betere wegen om kaarten te bestellen?
Dat hoor ik vaker en ik heb het ook een paar keer gezien... Maar ik ga het risico niet lopen, bovendien zit ik liever op TH dan in de duinen...quote:En hoe kom je eigenlijk gratis op het circuit, dat schijnt dus echt te kunnen als je in dat bosgebied achter het circuit bent dan zijn er verschillende gaten in het hek geknipt, maar de beveiliging zal wel aangescherpt zijn
Maar er zijn dus toch nog mensen die zonder kaartje naar binnen wandelen...
Ik hoop echt dat ze er een maximum aanhangen, want er is volgens veel meer vraag dan wat het circuit kan 'onderbrengen'... Natuurlijk kunnen er heel veel mensen rond het circuit staan, maar de mensen moeten ook nog loop- en ademruimte hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:50 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel mensen erop af zullen komen, volgens mij wordt het echt mega-druk. Zullen ze trouwens duinkaarten onbeperkt verschaffen, of zal daar (op last van de hulpdiensten) ook een maximum aan verbonden zijn?
nou dat valt ook nog wel mee, het probleem is gewoon dat mensen met z'n allen op 1 punt gaan zitten bijvoorbeeld de Tarzan of Audi-Squote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze er een maximum aanhangen, want er is volgens veel meer vraag dan wat het circuit kan 'onderbrengen'... Natuurlijk kunnen er heel veel mensen rond het circuit staan, maar de mensen moeten ook nog loop- en ademruimte hebben.
Mensen gaan nu eenmaal op 'mooie punten' en plekken met een videoscherm zitten....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef WEST het volgende:
nou dat valt ook nog wel mee, het probleem is gewoon dat mensen met z'n allen op 1 punt gaan zitten bijvoorbeeld de Tarzan of Audi-S
Is Hunserug nu meteen na het uitkomen van Hugenholz? Of is dat meer ter hoogte van die tribune die een stukje verderop staat? Want daar kun je (op zondag; als er controle staat) alleen met een ticket komen. Maar daar (bij die tribune, aan de kant van Hunserug) hebben we afgelopen jaar op de DTM-zaterdag aardige plaatjes kunnen schieten inderdaad.quote:maar er zijn genoeg leuke plekjes als je de paddock op kan zou ik je eens advieseren om bij de hunserug wat fotos te maken je staat echt dichtbij en dat zijn mooie foto dan.
ja dat is daar ter hoogte van post 7 overigens die post heb ik nog een keer een mega klapper gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Mensen gaan nu eenmaal op 'mooie punten' en plekken met een videoscherm zitten....
[..]
Is Hunserug nu meteen na het uitkomen van Hugenholz? Of is dat meer ter hoogte van die tribune die een stukje verderop staat? Want daar kun je (op zondag; als er controle staat) alleen met een ticket komen. Maar daar (bij die tribune, aan de kant van Hunserug) hebben we afgelopen jaar op de DTM-zaterdag aardige plaatjes kunnen schieten inderdaad.
hele mooie ouwe fotosquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Rainboww het volgende:
De laatste keer dat ik op Zandvoort was, is alweer 1997...
Dit was met de Williams F1 demonstratie, vond het toen al druk!
Waren iets van 20.000 man, kun je nagaan als er in oktober 80.000 komen
Op de site van mij en mijn broertje staan nog enkele foto's van het circuit voor de verbouwing:
http://sudschleife.8200rpm.com/zandvoort.htm
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:23 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij gaat het een enorme takkezooi worden.![]()
Waar heb je die kaarten gehaald dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Wij hebben besloten ook maar duinkaarten te halen.
quote:Vanwege de enorme aanvraag voor de eerste race van het nieuwe seizoen, zijn A1 Grand Prix en het management van Circuit Park Zandvoort op dit moment hard aan de slag om te kijken of er een manier is om meer Grandstand kaarten beschikbaar te maken voor de A1 GP in Zandvoort, Nederland. Naast de standaard Grandstand kaarten zal A1 GP ook speciale ‘Upgrade Tickets’ aanbieden om fans die al een General Admission kaartje gekocht hebben de kans te geven om deze alsnog te veranderen naar een Grandstand plaats.
Meer informatie volgt op woensdag 12 april
Wow; 25.000 kaarten verkocht in 5 dagen voorverkoop, echt ongelofelijk! Naar het schijnt komen er mogelijk 4 tribunes bij op Zandvoort.quote:Ticket sales for the first race of the 2006-07 A1 Grand Prix season are exceeding expectations, just five days after going on sale. 10,000 tickets were sold on the first day alone, as Dutch fans clamoured to get tickets for the race at Zandvoort Circuit Park on 1 October 2006.
A1 Grand Prix will meet with management at the Zandvoort circuit and A1 Team Netherlands next week to discuss additional grandstand seating to meet the huge demand for the first race of the season.
Fans that have purchased general admission tickets will be offered an opportunity to upgrade to Grandstand tickets, when these become available on 17 April.
Chairman of A1 Grand Prix, Sheikh Maktoum said ‘The huge demand that we have experienced for tickets for this event is hardly surprising, with 25,000 tickets sold in the first five days. Throughout the first season of A1 Grand Prix, the Dutch fans have proved themselves to be the most passionate and loyal fans in the world. We hope to reward this by putting on a great show for them on 1 October and will try our best to provide as many people as possible with a grandstand seat.’
nee omdat die duin die er staat beschermd is dat mogen ze dus niet weg halenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Wow; 25.000 kaarten verkocht in 5 dagen voorverkoop, echt ongelofelijk! Naar het schijnt komen er mogelijk 4 tribunes bij op Zandvoort.
Kunnen ze er niet een permanente tweede hoofdtribune erbij bouwen, richting de Tarzanbocht? Zou te doen moeten zijn; de huidige hoofdtribune is ook in 5 maanden opgebouwd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |