da's best snel danquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nope.... dat is alleen nog niet bijgewerkt.
Sold out.
En hoe vreemd... een uur geleden was het uitverkocht en nu net heb ik 2 kaarten kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's best snel dan
ben ik op tijd geweest
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef SimtekF1 het volgende:
TH is nu ook weer beschikbaar, snel ff kaartjes bestellen.
euriquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef Oosthoek het volgende:
30 euri. Alleen nog hopen op fatsoenlijk weer
Boeiequote:
als het toch niets boeit is het toch een kleine moeite gewoon in het Nederland te schrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Boeie
Sommige mensen lijken niks beters te hebben om zich druk over te maken...
Met duinkaarten kun je bijna overal aan de 'buitenzijde' van het circuit zitten. Alleen van de Luyendijkbocht tot de 'extra hoofdtribune' is er geen ruimte. Dus je hebt vrije keuze, als je tenminste vroeg genoeg bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef zolTan15 het volgende:
waar kom je te zitten als je in de duinen gaat zitten? en is het per se nodig om die kaartjes met een creditcard te bestellen?
Tribune TH (uitkomen Audi S) is anders een tribune met kuipstoeltjes (vaste plaatsen). Zicht op een videoscherm en een interessant punt voor je snufferd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb daar met DTM op de "tribune" gezeten.. Nou, dat was een ijzeren stelling met houten planken erop. Ik noem het geen tribune.. De hoofdtribune is de enige aantrekkelijke tribune in principe, maar die is te prijzig.. Duinen hebben een stuk meer sfeer
Wat is een leuke plek? Tarzan? Ben nog nooit op zandvoort geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Met duinkaarten kun je bijna overal aan de 'buitenzijde' van het circuit zitten. Alleen van de Luyendijkbocht tot de 'extra hoofdtribune' is er geen ruimte. Dus je hebt vrije keuze, als je tenminste vroeg genoeg bent.
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:52 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is een leuke plek? Tarzan? Ben nog nooit op zandvoort geweest
Jah inderdaad, en dan is 't nog een kwestie van kiezen: of kunnen zitten aan 't einde van het rechte stuk en paar dingetjes niet goed kunnen zien doordat videoscherm of in de bocht gaan staan. Maar toen ik er was waren er vet veel mensen gewoon achterlangs met hun fiets gekomen. Die hadden ze daar achter bij de duinen gedumpt en over het hek geklommen (sommige punten hoef je daar niet echt moeite voor te doen, geen hekquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken. Daarom moet je er (als je Duinkaarten hebt) ook vroeg bij zijn voor een goede plek.
Da's mooi, want bij de Audi S staat 'onze' tribunequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Tarzanbocht en Audi S zijn denk ik, qua spektakel, de leukste plekken.
rare manier van verkopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef TommyGun het volgende:
De kaarten worden in groepen verkocht. Geen nood dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |