Het zal toch niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:13 schreef Tackleberry het volgende:
Onder voorbehoud dat dit geen zieke 1 april grap is uiteraard...
Lijkt me moeilijk op 30 Maartquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:13 schreef Tackleberry het volgende:
Hmmmm, dat zou niet zo'n beste grap zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:13 schreef Tackleberry het volgende:
Ik geloofde het al niet echt dus maar ff afwachten. Zal wel 1 april grap zijn. Zo niet; erg gaaf!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb even met CPZ gebeld en er is nog niets officieel en/of definitief. Ze hebben zelf nog steeds het weekend van 15 oktober hiervoor gereserveerd.
Paar jaar geleden "Jos bij ferrari"quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk op 30 Maartach ik weet ook niet beter.
15 oktober was al een tijdje gereserveerd voor de A1GP. Alleen moest de aanvraag nog door een 'bezwaarprocedure' waarbij mensen zes weken de tijd hebben om bezwaar aan te tekenen. Vervolgens moet het weer terug naar de provincie voor een definitief besluit. Ergens in april verwachten ze het definitieve besluit. En bij ambtenaren betekent dat, voor zover ik weet, zeker niet de eerste van de maand...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:49 schreef zwelgje81 het volgende:
Volgens mij ook 15 oktober, dacht dat een week of 3 geleden al bekend was ofzo
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:44 schreef dennistd het volgende:
Het is bevestigd:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/22647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |