abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36493990
Wat een schandalig commercie bij die schooiers van Editie NL!! Een beetje een webwinkel openen en als excuus gebruiken dat het een experiment is. Het is gewoon schandalige commercie zeg ik je! Een goed bekeken programma dat een winkel opent waarin men dingen van de rtl-nieuwsredactie kan kopen En er zijn ook allemaal van die paupers die daar echt dingen gaan kopen. Blugh ik kots er keihard op!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_36494026
Whehe het programma is inderdaad nu wel een beetje in mijn achting gedaald, mits er toch nog een goed verhaal achter ljkt te zitten, is even kijken..
pi_36494063
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:21 schreef c0nd0r het volgende:
Whehe het programma is inderdaad nu wel een beetje in mijn achting gedaald, mits er toch nog een goed verhaal achter ljkt te zitten, is even kijken..
Zolang je maar niks koopt!
pi_36494076
pff.. Als ik dan wat op TV koop is het wel van Nol Roos.
pi_36494100
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Zolang je maar niks koopt!
Oeps, net de gebruikte condooms van Jeroen gekocht
Maar gaat het om spullen die gebruikt zijn om de uitzending te maken oid? Bijv. een review van een DVD die dan daarop verkocht gaat worden?
pi_36494351
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Oeps, net de gebruikte condooms van Jeroen gekocht
Maar gaat het om spullen die gebruikt zijn om de uitzending te maken oid? Bijv. een review van een DVD die dan daarop verkocht gaat worden?
Ik heb geen idee wat ze er verder allemaal verkopen. Het is gewoon een schandalige commercie-stunt!
pi_36495613
quote:
Powered by 123winkel.net
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_36496289
't Is een feit dat webwinkels steeds populairder worden, dus willen zei 't ook eens proberen. Laat ze lekker. Bovendien is 't zws maar voor een weekje. Dus wat is 't grote probleem?
(Un)masking for the greater good.
pi_36496346
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Natalie het volgende:
't Is een feit dat webwinkels steeds populairder worden, dus willen zei 't ook eens proberen. Laat ze lekker. Bovendien is 't zws maar voor een weekje. Dus wat is 't grote probleem?
Dat bedoelde ik dus, deel van een onderzoek.. Afgezien van dat ik niet denk dat ze hier reeële resultaten mee krijgen vind ik het dan niet zulks triest gedoe als eerder gesteld werd!
pi_36496368
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus, deel van een onderzoek.. Afgezien van dat ik niet denk dat ze hier reeële resultaten mee krijgen vind ik het dan niet zulks triest gedoe als eerder gesteld werd!
maar ze misbruiken hun populairiteit
pi_36496383
WTf moet editie NL met een webwinkel?
pi_36496400
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Waarom?
Als zij een onderzoek willen houden hoeveel mensen op een webwinkel kopen oid.
Denk niet dat ze hier dan hard aan verdienen hoor
pi_36496422
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Waarom?
Als zij een onderzoek willen houden hoeveel mensen op een webwinkel kopen oid.
Denk niet dat ze hier dan hard aan verdienen hoor
je weet maar nooit
pi_36496481
Wahhaaha, welke mongool gaat nou Heineken glazen kopen voor 40 euro?
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:39:52 #15
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36496610
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ze lieten in de reportage zien hoe Jeroen naar de KvK ging, en vervolgens een rekeningnummer en hosting regelde. Vervolgens ging ie naar de redactie om te vragen of men iets had wat ze wilden verkopen. Er staat ook bitterweinig op die site.
Zover ik gisteren begreep, willen ze na een week gaan kijken hoeveel bezoekers ze hebben gehad en of alles ook verkocht is.

Misbruik van hun populairiteit vind ik het niet. Kan wel lachen om dit experimentje. Zoiets heb ik nog nooit eerder een programma zien doen.
(Un)masking for the greater good.
pi_36496663
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ze lieten in de reportage zien hoe Jeroen naar de KvK ging, en vervolgens een rekeningnummer en hosting regelde. Vervolgens ging ie over de afdeling om te vragen of men iets had wat ze wilden verkopen. Er staat ook bitterweinig op die site.
Zover ik gisteren begreep, willen ze na een week gaan kijken hoeveel bezoekers ze hebben gehad en of alles ook verkocht is.

Misbruik van hun populairiteit vind ik het niet. Kan wel lachen om dit experimentje. Zoiets heb ik nog nooit eerder een programma zien doen.
Ah ok, dat heb ik dus gemist (wel jammer van de weinig info die te vinden is) ik kan er inderdaad wel om lachen, misbruik kan ik ook niet zeggen inderdaad en je weet maar nooit.. Sja zo kan ik nog wel over een paar dingen klagen!
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:56:06 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36497215
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Haha ja tuurlijk man. 'Editie Webwinkel' zal echt een enorm commercieel succes worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36502801
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Haha ja tuurlijk man. 'Editie Webwinkel' zal echt een enorm commercieel succes worden.
Als sbs6 het had gedaan en je was daarna op de camping gekomen had ik willen wedden dat de hele camping bol stond van de sbs6 spullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')