Zolang je maar niks koopt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:21 schreef c0nd0r het volgende:
Whehe het programma is inderdaad nu wel een beetje in mijn achting gedaald, mits er toch nog een goed verhaal achter ljkt te zitten, is even kijken..
Oeps, net de gebruikte condooms van Jeroen gekochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zolang je maar niks koopt!
Ik heb geen idee wat ze er verder allemaal verkopen. Het is gewoon een schandalige commercie-stunt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oeps, net de gebruikte condooms van Jeroen gekocht
Maar gaat het om spullen die gebruikt zijn om de uitzending te maken oid? Bijv. een review van een DVD die dan daarop verkocht gaat worden?
quote:Powered by 123winkel.net
Dat bedoelde ik dus, deel van een onderzoek.. Afgezien van dat ik niet denk dat ze hier reeële resultaten mee krijgen vind ik het dan niet zulks triest gedoe als eerder gesteld werd!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Natalie het volgende:
't Is een feit dat webwinkels steeds populairder worden, dus willen zei 't ook eens proberen. Laat ze lekker. Bovendien is 't zws maar voor een weekje. Dus wat is 't grote probleem?
maar ze misbruiken hun populairiteitquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, deel van een onderzoek.. Afgezien van dat ik niet denk dat ze hier reeële resultaten mee krijgen vind ik het dan niet zulks triest gedoe als eerder gesteld werd!
Waarom?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar ze misbruiken hun populairiteit
je weet maar nooitquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom?
Als zij een onderzoek willen houden hoeveel mensen op een webwinkel kopen oid.
Denk niet dat ze hier dan hard aan verdienen hoor
Ze lieten in de reportage zien hoe Jeroen naar de KvK ging, en vervolgens een rekeningnummer en hosting regelde. Vervolgens ging ie naar de redactie om te vragen of men iets had wat ze wilden verkopen. Er staat ook bitterweinig op die site.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, deel van een onderzoek.. Afgezien van dat ik niet denk dat ze hier reeële resultaten mee krijgen vind ik het dan niet zulks triest gedoe als eerder gesteld werd!
Ah ok, dat heb ik dus gemist (wel jammer van de weinig info die te vinden is) ik kan er inderdaad wel om lachen, misbruik kan ik ook niet zeggen inderdaad en je weet maar nooit.. Sja zo kan ik nog wel over een paar dingen klagen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze lieten in de reportage zien hoe Jeroen naar de KvK ging, en vervolgens een rekeningnummer en hosting regelde. Vervolgens ging ie over de afdeling om te vragen of men iets had wat ze wilden verkopen. Er staat ook bitterweinig op die site.
Zover ik gisteren begreep, willen ze na een week gaan kijken hoeveel bezoekers ze hebben gehad en of alles ook verkocht is.
Misbruik van hun populairiteit vind ik het niet. Kan wel lachen om dit experimentje. Zoiets heb ik nog nooit eerder een programma zien doen.
Haha ja tuurlijk man. 'Editie Webwinkel' zal echt een enorm commercieel succes worden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
maar ze misbruiken hun populairiteit
Als sbs6 het had gedaan en je was daarna op de camping gekomen had ik willen wedden dat de hele camping bol stond van de sbs6 spullenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk man. 'Editie Webwinkel' zal echt een enorm commercieel succes worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |