Dan krijgt ie waarschijnlijk over een week of wat een aanmaning.quote:
Yepquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan krijgt ie waarschijnlijk over een week of wat een aanmaning.
Die acceptgiro zit er vrijwel altijd meteen bij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor.
Bij Bol.com krijg je eerst het pakje met idd een pakbon, en dan krijg je later nog een envelopje met een acceptgiro.
Dat hij moeite moet gaan doen om Bol te betalen, terwijl zij de fout in de eerste plaats maakte.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Cosworth het volgende:
Wat is nou je klacht? Dat je Bol.com moet bellen?
Ik weet het 100% zeker, heb al 4 keer in de envelop gekekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef PsyCha het volgende:
Meestal zit ie in een envelop op het pakketje geplakt. Weet je zeker dat je het niet hebt weggegooid?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hij moeite moet gaan doen om Bol te betalen, terwijl zij de fout in de eerste plaats maakte.
Of je kan mailen. Kost niets.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik weet het 100% zeker, heb al 4 keer in de envelop gekeken
Normaal zie je de pakbon nooit, en zit de factuur netjes erop geplakt.
Zal ik afwachten tot Bol.com gaat zeiken? Of zal ik morgen ff bellen?
Het zit hem in de "vrijwel altijd". Soms komt de acceptgiro later. Maar je kan altijd bellen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Die acceptgiro zit er vrijwel altijd meteen bij.
afwachten tot bol gaat zeiken, eerste aanmaning komen nooit extra kosten bij, je bent toch gek als je kosten gaat maken omdat Bol iets vergeten isquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Lunar het volgende:
[..]
Het rekeningnummer e.d. van Bol.com staat netjes in mijn adresboek op Rabobank internet bankierenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef Cosworth het volgende:
TS: Staat je klant- en ordernummer niet op de pakbon? Zoek dan in je rekeningafschriften even het rekeningnummer van BOL op en betaal online onder vermelding van die gegevens.
Dat heb ik echt nog nooit gehad! En ik heb nu een keer of 5 iets besteld, altijd kwam de acceptgiro later.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bij mij nooit. Ik heb ze de eerste keer gemaild en kreeg toen te horen dat de factuur nog kwam. En dat kloptequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Gewoon wachten, hij komt vanzelf wel binnen (helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef Lunar het volgende:
[..]
klopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |