mailen, krengquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef ook_gek het volgende:
mag ik op de misschien lijst?
Wat ga jij mij uit leggen danquote:
quote:
Volgens mij heb ik nog geen mail van je ontvangenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef X-fi het volgende:
TS. Je bent me vergeten toe te voegen?
Misschien domme vraag, wat ik moet mailen? Zie het nergens staanquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen mail van je ontvangen
Als het fout is gegaan; graag gegevens verifiėren en nogmaals proberen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, wat ik moet mailen? Zie het nergens staan
nounounou ... iets liever, WESTquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef WEST het volgende:
[..]
lezen kreng Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
lezen kreng![]()
Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
Ik zou dus ook bij deze willen vragen of iedereen alle inschrijvers de volgende gegevens:
- nickname
- echte naam
- telefoonnummer(s)
- adres
met als onderwerp F1MEET naar me toe zou willen sturen > formule1meet@wachabase.com
ach tegen hem kan ik dat zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nounounou ... iets liever, WEST![]()
Ik durf opeens niet meer te mailenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nounounou ... iets liever, WEST![]()
quote:
zou dat niet eerder voor jou gelden?quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef 4-elements het volgende:
Gebruiksaanwijzing WEST: Rechts aanhouden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen. Probeer zelf geen actie te ondernemen maar bel met het plaatselijke noodnummer.
Adagioquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef Adagio het volgende:
Hier ben ik weer, ff wat druk gehad. Is er nog plek voor m'n vriendin? Ze houdt ook wel van snelle auto's en dan heb ik wat te praten in de auto, ik moet namelijk wel een stukkie rijden naar Rijswijk.
Zo ja, dan zal ik morgen ofzo even de gegevens mailen...
Hagenees zijn is een kroon op je bestaansrecht. Zo kickuh zelfs dat oosterlingen zichzelf WEST gaan noemen om er maar bij te horen.quote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef WEST het volgende:
[..]
zou dat niet eerder voor jou gelden?je hebt gewoon alles tegen door dat je een hagenees bent
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 10:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hagenees zijn is een kroon op je bestaansrecht. Zo kickuh zelfs dat oosterlingen zichzelf WEST gaan noemen om er maar bij te horen.
nuttin' but luv, babe
is het zeker dat het de 23e april is?quote:
Goeie vraag.quote:
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topicquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Komt er ook nog zoiets als een program met de tijden waarop we verwacht worden en een indicatie van de kosten?
En Googol, waar had je de adressen nou voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |