Volgens mij heb ik die F1 auto al eens gezien (Speed & Design in Utrecht?) en heb voor het zelf rijden ook al betaald en gaat met een bekende en erg leuke groepquote:Op donderdag 6 april 2006 21:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou is een F1 auto 56165168x leuker dan waar jij in rijdt op Zandvoort (gok ik) dus is het weer even leuk
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die F1 auto al eens gezien (Speed & Design in Utrecht?) en heb voor het zelf rijden ook al betaald en gaat met een bekende en erg leuke groep![]()
Moet trouwens toch nog een keer langskomen
ik weet dat Crazydaisy85 ook F1 fan isquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef sanger het volgende:
zijn er trouwens alleen mannelijke F1 ers op Fok!???
ilona-scuderia is ook een vrouw met intresse in autosport, ik zie haar teminste posten in A1 topic op SPTquote:Op donderdag 6 april 2006 20:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen twentemeisje een interesse in F1, misschien mukie ook? Voor de rest zijn ze erg schaars
ik ben mark suffequote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Heeft Mark gedaan, maar ik heb helaas een concert die dag...dus dat gaat niet lukken.
Ja dat zeg ik toch......was meer van aan de andere in dit topic dat je dat ook braaf gedaan hadquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef X-fi het volgende:
Mag ik me ook nog aanmelden?
Nice. Dan probeer ik wat met ElmarO te regelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog plek zat, gek genoeg
![]()
p.s.: inschrijving hiervoor sluit vrijdag 14 april
Zijn het Fok!sters?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Rudy-F1 het volgende:
7 dagen dit topic over het hoofd gezien, beetje jammer![]()
Maar als er nog plaats is, zou ik er dolgraag bij willen zijn. En wat betreft vrouwelijke F1-fans, ik zou er zo 1 (of 2) mee kunnen nemen. Mag dat?
ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Heeft Mark gedaan, maar ik heb helaas een concert die dag...dus dat gaat niet lukken.
Ik denk dat je deze vraag aan Googol of Gasolinejunkie moet stellen, hun zijn de initiatiefnemers hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Echte pitspoezen.. Nee, het zijn helaas geen Fok!sters, maar zou d'r echt niet 1tje meemogen? Ze wil zich best even aanmelden op Fok! hoor.
Als ze F1-fan zijn zijn ze natuurlijk welkom ... wel wil ik ze vragen of ze zichzelf willen inschrijven via de mail (dus niet 3 aanmeldingen in één mailtjequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Echte pitspoezen.. Nee, het zijn helaas geen Fok!sters, maar zou d'r echt niet 1tje meemogen? Ze wil zich best even aanmelden op Fok! hoor.
Googol je vergeet dat er een dresscode geld voor vrouwelijke bezoekstersquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als ze F1-fan zijn zijn ze natuurlijk welkom ... wel wil ik ze vragen of ze zichzelf willen inschrijven via de mail (dus niet 3 aanmeldingen in één mailtje)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Googol je vergeet dat er een dresscode geld voor vrouwelijke bezoeksters![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]euhhh ... helm op als ze d'r niet uitzien?
j/k ladies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |