Peutje, checkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
zet me er anders maar gewoon bij, als de datum bekend is laat ik het je meteen weten als ik niet kan.
Same 4 me, kzit wel een straat verder maar kan niet altijd weg.. Kan dan wel een uurtje langswippenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
ja, maar heb de komende tijd veel te doen, zou graag komen, maar zou sonde zijn als ik me aanmeld en vervolgens niet kan omdat het samenvalt met een ander evenement/verjaardag oid.
notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u zou graag onder voorbehoud ene plekje reserveren
Noted ... maar voor jou maken we, volgens afspraak, desnoods een aparte afspraak als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef zinloos het volgende:
Uiteraard zou ik als f1 liefhebber ook graag willen komen. Ik ben alleen vrij druk dus ik weet niet of ik kan komen op de datum die wordt afgesproken.
Dat was inderdaad per mail gezegd ja. Maar als ik op dezelfde dag is het voor jullie makkelijker lijkt mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Noted ... maar voor jou maken we, volgens afspraak, desnoods een aparte afspraak als ik het goed begrijp
De MappaMondo actie is al afgelopen maar goede geste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Kanjer het volgende:
Zoals ik al eerder had geopperd, is het een idee om het aangename en het nuttige samen te laten gaan?
Ben nog steeds bereid om er een bedrag voor te betalen voor Mappa Mondo.
Doen we met zijn allen ook nog iets goeds.
check ... over de datum gaan we het nog hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef ElmarO het volgende:
Je mag mijn naam ook wel noteren. Mits de datum voor mij gunstig uitpakt natuurlijk.
Pas op, voor je het weet krijg je een McLaren petje terug.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen; kan ik West een Ferrari-shirt met Schumacher erop aanbieden
ach walter dan krijg jij een heel mooi montoya mclaren shirtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen; kan ik West een Ferrari-shirt met Schumacher erop aanbieden
notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:44 schreef sanger het volgende:
Onder voorbehoud van datum en tijd wil ik ook een plekje reserveren.
Same here!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:44 schreef sanger het volgende:
Onder voorbehoud van datum en tijd wil ik ook een plekje reserveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |