Ohhh overheen gelezenquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef WEST het volgende:
[..]
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topic![]()
Net effe Gaso gebeldquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef WEST het volgende:
[..]
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topic![]()
Maak ons gek Googolquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:01 schreef Googolplexian het volgende:
Na een goed gesprek met Gaso weet ik in ieder geval dat het een speciale dag gaat worden. Ik ga er nu nog niet dieper op in maar ...punt
[jongensdroommodus]Of we rijden met de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]quote:
of in een F1 auto een rondje rijden op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
[jongensdroommodus]Of we rijden met de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
[jongensdroommodus]Of we rijden met in de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]
Is dat niet hetzelfde???quote:
kun je via Utrecht omrijdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:28 schreef sanger het volgende:
Zoals gezegd. Mensen omgeving Heemskerk/Beverwijk/Haarlem kunnen met me meerijden indien gewenst.
Is om, waar precies in Utrecht?quote:
Utrecht Centraalquote:
Sorry WEST. Als ik direct ga dan is het 66 km, als ik jou op zou moeten halen 126km. Is mij iets te ver om.quote:
Ik kom vanaf Woudenberg en rij langs Utrecht naar Rijswijk. Ik kan eventueel via Utrecht CS rijden.quote:
kun je me toevoegen op op msn?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Woudenberg en rij langs Utrecht naar Rijswijk. Ik kan eventueel via Utrecht CS rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |