abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36491595
Hiermee kun je draadloos music streamen van je pc naar je stereo. Ik had het ding al gekocht toen ik deze week van m'n vriendin een cadeau kreeg. Hij zit nog in ongeopende doos incl. aankoopbewijs.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alle informatie die je nodig hebt vind je op de website van Philips

Minimale prijs is 35 euro excl. verzenden (5,50). Hij kan ook worden opgehaald in Tilburg.
pi_36491703
35 excl geboden Niet mac compatible zie ik nu
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 80% gewijzigd door spanks op 30-03-2006 14:34:32 ]
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_36492060
bied 50 euro incl. verzendkosten
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:23:56 #4
17729 SP
I hate my interests
pi_36492092
gekocht voor 29,95 bij ibood?
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:25:24 #5
17729 SP
I hate my interests
pi_36492210
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:25 schreef SP het volgende:
--
Naaibeer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:36:45 #7
17729 SP
I hate my interests
pi_36492541
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:26 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Naaibeer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik noem het liever service
pi_36492750
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef SP het volgende:

[..]

ik noem het liever service
-laat maar-
pi_36492795
Ik heb een bon van iBood en een van de webwinkel waar ik 'm gekocht heb, maar je zelf kiezen welke je wilt. Ik vraag alleen maar de kosten terug die m'n vriendin gemaakt heeft, ik hoef er geen fortuin aan te verdienen.
pi_36492888
quote:
Even by the way, deze reactie heb ik vaker gezien, maar als je de moeite zou doen om contact op te nemen met Dixons kunnen zij je vertellen dat die prijs niet klopt. Toen ik 'm ging kopen ben ik uiteraard ook eerst naar Dixons gegaan omdat zij het goedkoopst leken, maar het is een fout.
De goedkoopste online is iets van 120-130 euro geloof ik, maar die hoef ik bij lange na niet ervoor te krijgen, zoals ik al zei, ik hoef er niet op te verdienen, alleen twee van die dingen is een beetje overkill.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:54:17 #11
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_36493093
Wat is nu het hoogst genoteerde bod, want ik zie het ff niet meer :S
Speak only if it improves upon the silence....
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 15:00:16 #12
21636 Feestkabouter
pi_36493271
ik noem het een leugen: het is 49,99 ipv 49,95
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_36505832
Ik weet ook niet wat het hoogste bod is maar ik bied in ieder geval je vraagprijs, dus 35 exc. verzenden.
pi_36507573
Misschien een beetje off-topic, maar hoe werkt dit precies? Want de website van Philips is niet echt duidelijk. Je mag me ook mailen. Wat ik wil weten: hoe moeten je bestanden ingedeeld zijn op de Windows-share? En hoe zie je wat je gaat afspelen?

Thanks for replying!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
GRAAG VERWIJDEREN
pi_36508871
Voor zover ik het zo zie streamed een phillips programma de muziek over het netwerk naar dit kastje, dus je draait een stream server op je server, en op het lcd'tje zie welk nummer je afspeeld en waarschijnlijk wat navigatie mogelijkheden binnen de playlist/library van de streamserver.
pi_36553711
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:19 schreef div-er het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar hoe werkt dit precies? Want de website van Philips is niet echt duidelijk. Je mag me ook mailen. Wat ik wil weten: hoe moeten je bestanden ingedeeld zijn op de Windows-share? En hoe zie je wat je gaat afspelen?

Thanks for replying!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb het ding nog niet aangesloten omdat ik nog aan het wachten ben op m'n wireless access point, ik weet dus ook nog niet hoe je betanden ingedeeld moeten zijn en dergelijke.

Ik hoop dat ik komende week alles binnen krijg en kan aansluiten, daarna zal ik je vraag beantwoorden.
pi_36555061
37,50 excl verz
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_36558080
-edit, foutje-
pi_36558121
Spikmans, laat even weten of je nog interesse hebt, je hebt het hoogste bod tot dusver. Als jij niet meer geinteresseert ben kan ik het met ransbal afhandelen.
pi_36561018
Of met Mbrinkman, 40 euro exc. geboden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_36580500
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef Mbrinkman het volgende:
Of met Mbrinkman, 40 euro exc. geboden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ook nog ja, sorry. Ik laat de advertentie staan t/m maandag, de hoogste bieder op dat moment is de winnende. Tenzij ik nog bericht krijg van spikmans ga ik ervan uit dat zijn bod niet meer geldt.
pi_36624168
Ik weet niet of er nog andere bieders komen, maar mail me maar op michielb et ogd punt nl als ik de winnaar ben, ik morgen vroeg werken en ga naar bed.
  Moderator dinsdag 4 april 2006 @ 01:35:32 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36629934
-edit-

[ Bericht 80% gewijzigd door Bosbeetle op 04-04-2006 01:43:18 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop