Hij denkt hoogdbegaafd te zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef Sjoem het volgende:
En wat is dan nou precies je klacht?
Wow!!! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
Ach een beetje rijervaring hebben, hoe het verkeer in elkaar zit weten en je haalt je theorie en praktijk zo.
Ik heb ze beide bij mn 1e keer gehaald![]()
![]()
En waarom moest je dat melden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
Ach een beetje rijervaring hebben, hoe het verkeer in elkaar zit weten en je haalt je theorie en praktijk zo.
![]()
Wooow serieus?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
![]()
Nee dat ben je nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wooow serieus?
Ik ook ben ik nu bijna net zo stoer als jou? Ik denk dat wel een heleboel meer dat hebben beetje overbodig dus..
Maar goed TS evengoed succes!
In Turkijke krijg je ze vast gratis bij aanschaf van een nieuwe bomriem, hier gelden echte regelsquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
![]()
Weet ik veel hoe het daar aan toe gaat..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:27 schreef EmjaY het volgende:
[..]
In Turkijke krijg je ze vast gratis bij aanschaf van een nieuwe bomriem, hier gelden echte regels![]()
Tuurlijk. En als ie het dan niet haalt voelt ie zich een loser omdat ie denkt dat bijna iedereen het in 1x haalt. Wat dus niet zo is. Bij mij was 3/4 gezakt toendertijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef saban het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet![]()
Ik ben slim en goed, jij hebt puur geluk en je bent lelijk![]()
Pfff, ik probeerde m alleen moed in te spreken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |