Hij denkt hoogdbegaafd te zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef Sjoem het volgende:
En wat is dan nou precies je klacht?
Wow!!! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
Ach een beetje rijervaring hebben, hoe het verkeer in elkaar zit weten en je haalt je theorie en praktijk zo.
Ik heb ze beide bij mn 1e keer gehaald![]()
![]()
En waarom moest je dat melden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
Ach een beetje rijervaring hebben, hoe het verkeer in elkaar zit weten en je haalt je theorie en praktijk zo.
![]()
Wooow serieus?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
![]()
Nee dat ben je nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wooow serieus?
Ik ook ben ik nu bijna net zo stoer als jou? Ik denk dat wel een heleboel meer dat hebben beetje overbodig dus..
Maar goed TS evengoed succes!
In Turkijke krijg je ze vast gratis bij aanschaf van een nieuwe bomriem, hier gelden echte regelsquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:09 schreef saban het volgende:
![]()
Weet ik veel hoe het daar aan toe gaat..quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:27 schreef EmjaY het volgende:
[..]
In Turkijke krijg je ze vast gratis bij aanschaf van een nieuwe bomriem, hier gelden echte regels![]()
Tuurlijk. En als ie het dan niet haalt voelt ie zich een loser omdat ie denkt dat bijna iedereen het in 1x haalt. Wat dus niet zo is. Bij mij was 3/4 gezakt toendertijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef saban het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet![]()
Ik ben slim en goed, jij hebt puur geluk en je bent lelijk![]()
Pfff, ik probeerde m alleen moed in te spreken![]()
wel relaxed dat er mensen waren met 20 fouten ook nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef __droogkloot__ het volgende:
Drie domme fouten hier, daar bleef het ook bij.
Ik was er niet minder arrogant om trouwens, dat mag ook wel als een groot gedeelte is gezakt.
Fijn dat er mensen bij waren met 20 fout ook nog![]()
z-w-a-k-z-i-n-n-i-g noemt men dat geloof ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Sandersson het volgende:
[..]
wel relaxed dat er mensen waren met 20 fouten ook nog![]()
![]()
Misschien eens een keer een theorieboek kopen en proberen een keer dat ding open te slaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:34 schreef Sandersson het volgende:
Zij zat er overigens voor de 9e keer en was opnieuw gezakt![]()
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef DR878 het volgende:
Weet je wat pas erg is.. Als je op de universiteit studeert en dan 20 fouten haalt bij theorie..
De meeste mensen studeren ook aan een universiteit. Of je moet natuurlijk op het dak gaan zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:47 schreef DR878 het volgende:
Weet je wat pas erg is.. Als je op de universiteit studeert en dan 20 fouten haalt bij theorie..
Zal het nog sterker maken..quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:53 schreef DeTolk het volgende:
Hoe laat moet je?
O ja, en 80 procent van de zaal zakt.
Suc6
Dan was je zeker in een zaal met alleen maar geestelijk gehandicapten terechtkomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Zal het nog sterker maken..
Heb het meegemaakt dat we allemaal gezakt waren..
Nou CBR, tel uit je winst![]()
Ja.. Lijkt me logisch toch.. Een geestelijke handicap is besmettelijk, wist je dat niet?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dan was je zeker in een zaal met alleen maar geestelijk gehandicapten terechtkomen.![]()
Oh jij was ook gezakt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |