Inderdaad, twee corrigeer drie, zielen een gedachtequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
is dit alleen geopend om te laten zien dat je van een ander topic een woord geleerd hebt?
Uit honger topique:quote:
Vierquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, twee corrigeer drie, zielen een gedachte![]()
niet per se, maar het is wel zo dat het betreffende woord de druppel is die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen, zodat dit topic er is gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
is dit alleen geopend om te laten zien dat je van een ander topic een woord geleerd hebt?
hebben we hier nietquote:
Je werkt in de bouwquote:
bier staat thuisquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef Geitesollewok het volgende:
Heb je geen bier dan? aan sig. te zien houd je daar wel van. En er schijnen toch heel wat sneetjes brood in een biertje te zitten.
we produceren CD's en DVD's....quote:
smeerlapquote:
Zet er dan een tosti-apparaat neer en zulksquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
we produceren CD's en DVD's....
en we hebben wel iets dat officieel bedrijfskantine heet, maar daar zitten alleen maar werknemers bij elkaar die hun eigen brood opeten![]()
daar heb ik weinig aan, aangezien ik mijn brood dus vergeten benquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet er dan een tosti-apparaat neer en zulks [afbeelding]
te ver weg, ik zit hier op een industrieterrein, dan hou ik geen tijd meer over om het gehaalde eten ook daadwerkelijk op te etenquote:
Koelkast --->> vriezer --->> brood in vriezer --->> pindakaas en hagelslag --->> eten maar!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar heb ik weinig aan, aangezien ik mijn brood dus vergeten ben
Klinkt wel ietwat Afrika, mijn inziensquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef Wolter het volgende:
Dan vraag je toch om een sneetje brood van je collega's? Zo gaat het altijd met mij iig, op school of op het werk. Te veel brood is uitdelen, te weinig brood dan krijg ik er bijna altijd wel 1.
Niet dat ooit in m'n leven een broodtrommel heb meegenomen naar school of werk, maar dat terzijdequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klinkt wel ietwat Afrika, mijn inziens![]()
Ik ken dat niet![]()
Hier is het armen over je broodtrommel en vreten maar![]()
het probleem is, dat ik mijn brood vergeten ben, dat ligt dus niet in de vriezer, ik heb het niet bij me, en ik kan het dus ook niet in het tosti-ijzer mieteren....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Koelkast --->> vriezer --->> brood in vriezer --->> pindakaas en hagelslag --->> eten maar!
Ik zie ff het probleem niet![]()
Tja. Kan. Ben wel blij dat het zo altijd gaat. Je komt zodoende met erg lekker eten in aanraking. En weggooien doe ik bijna nooit. Dan eet ik het nog liever om 5 uur op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klinkt wel ietwat Afrika, mijn inziens![]()
Ik ken dat niet![]()
Hier is het armen over je broodtrommel en vreten maar![]()
neuh, zo'n schooier ben ik niet, het is niet dat ik dood ga van een dagje niet eten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef Wolter het volgende:
Dan vraag je toch om een sneetje brood van je collega's? Zo gaat het altijd met mij iig, op school of op het werk. Te veel brood is uitdelen, te weinig brood dan krijg ik er bijna altijd wel 1.
als ik er wat aan kon doen had ik geen reden om te klagen wel? dan had ik er namelijk wel datgene aan gedaan zodat ik geen probleem meer had, en dus geen honger en dus geen reden om dit klaagtopic te openen....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:02 schreef nadiiii het volgende:
waarom zeur je dan als je er toch nix aan kan doen????
vagow
dat vult niet erg hoor, voedingswaarde is bepaald laagquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef Geitesollewok het volgende:
vreet gewoon een paar dvd's op. miemel.
nee hoor, net zo iets als een bord pasta zonder saus eten, het vult je maag, maar je krijgt er nooit een vol gevoel vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:11 schreef Geitesollewok het volgende:
het vult je maag: weg orexie
Jezus, je snapt me niet hequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het probleem is, dat ik mijn brood vergeten ben, dat ligt dus niet in de vriezer, ik heb het niet bij me, en ik kan het dus ook niet in het tosti-ijzer mieteren....
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
daar heb ik nu toch geen kloot aanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jezus, je snapt me niet he![]()
GOOI VAN TEVOREN BROOD IN EEN VRIEZER OP JE WERK![]()
Of staat er geen vriezer![]()
toch ook nog maar een berichtje erbij editten... schijnheilig figuurquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt!
nee hoor, dat zou ik gerust willen omschrijven als honger, het is niet zo dat het pas honger is als je er een oedeem aan overhoudt....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:32 schreef buzzer het volgende:
Van een dag niet eten krijg je echt geen honger, hooguit stevige trek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |