Inderdaad, twee corrigeer drie, zielen een gedachtequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
is dit alleen geopend om te laten zien dat je van een ander topic een woord geleerd hebt?
Uit honger topique:quote:
Vierquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, twee corrigeer drie, zielen een gedachte![]()
niet per se, maar het is wel zo dat het betreffende woord de druppel is die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen, zodat dit topic er is gekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
is dit alleen geopend om te laten zien dat je van een ander topic een woord geleerd hebt?
hebben we hier nietquote:
Je werkt in de bouwquote:
bier staat thuisquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:51 schreef Geitesollewok het volgende:
Heb je geen bier dan? aan sig. te zien houd je daar wel van. En er schijnen toch heel wat sneetjes brood in een biertje te zitten.
we produceren CD's en DVD's....quote:
smeerlapquote:
Zet er dan een tosti-apparaat neer en zulksquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
we produceren CD's en DVD's....
en we hebben wel iets dat officieel bedrijfskantine heet, maar daar zitten alleen maar werknemers bij elkaar die hun eigen brood opeten![]()
daar heb ik weinig aan, aangezien ik mijn brood dus vergeten benquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet er dan een tosti-apparaat neer en zulks [afbeelding]
te ver weg, ik zit hier op een industrieterrein, dan hou ik geen tijd meer over om het gehaalde eten ook daadwerkelijk op te etenquote:
Koelkast --->> vriezer --->> brood in vriezer --->> pindakaas en hagelslag --->> eten maar!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar heb ik weinig aan, aangezien ik mijn brood dus vergeten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |