quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Vraagje over de ex-eigenaar van het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]Thanx! Meteen effe proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel procent Chameleon is dat ding??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo loop ik er tegenwoordig altijd bij
[afbeelding]
En ik had wat van m'n scrolls enzo gedumpt
He,.. het spel is mooier op 360quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo loop ik er tegenwoordig altijd bij
[afbeelding]
En ik had wat van m'n scrolls enzo gedumpt
Volgorde maakt niet uit, als ze maar omhoog gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:29 schreef piet_pelle het volgende:
Dat lockpicken, dat moet toch in een bepaalde volgorde of verbeeld ik me dat maar?
Dat suckt iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef gieling het volgende:
Gvd, Dimplus SE gister (ochtend) verzonden maar vandaag niks binnen
vroeg ik me af, oblivion op pc met 1280 x 1024 + HDR verder alles aan (AA wil niet maar oke) vs Xbox 360 (edit: op HDTV dan)quote:
quote:
Ik zit al een week te wachten en heb nog niks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef gieling het volgende:
Gvd, Dimplus SE gister (ochtend) verzonden maar vandaag niks binnen
Ziet 'er ook zo cool uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn thief/assassin Artemis Entreri (hoezo copyright bashen) is nu een vampier
He, compression artifactsquote:
40 meen ik, mooie ringquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoeveel procent Chameleon is dat ding??
Oneens, HDRquote:
Das iig niet aan de screenshots af te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
He, compression artifacts
En he, ik durf te wedden dat het er op m'n PC in 1280x1024 mooier uit ziet dan op m'n SDTV met de 360
Ja maar jij hebt een uber pc lulquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oneens, HDR
Heb beide geprobeerd, en ik geef toch ruim de voorkeur aan HDR.
Overigens heb ik sowieso nauwelijks kartels, maar ja, compression artifacts he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |