quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Anyway, om hem te sluitenthxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat dorpje aan de kust Woutervn? Je bedoelt Anvil? Zo ja, lees de spoiler.Kijk dat had ik nog niet geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk verjaardagscadeau misschien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan weer niet verder spelen, alweer zit me vriendin er achter :/
dan maar uurtje wachten
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,quote:
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Migwi het volgende:
Nu raak ik wel geïrriteerd zeg, net meer dan 80 lockpicks verspild op een lock.
Ik doe gewoon steeds hetzelfde en de ene keer heb ik er 4 op een rij goed en gaat de 5e fout en een andere keer gaat alles gewoon meteen fout.
Klotezooi!
Vaker omhoog tikken ze vallen nml. met 3 snelheden, snel, iets langzamer en langzaam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Bij het begin kan je met dit spel ontzettend veel aanpassen aan de look van je character, maar toch zie ik weinig fotootjes langskomen.. Ben wel benieuwd hoe iedereen ze character eruit ziet, zal vanavond ook van mijn mietje een plaatje posten
Psst, ik heb een lockpick glitch gelezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ligt eraan wat je bent, ik ga er sowieso niet in lopen. Hoe meer armour, hoe ineffectiever spells.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Ben je een spellcaster, want Heavy Armor heeft een negatieve invloed op de kracht van je spellsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Level zegt niks in Oblivion he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,
de naardat ze hier 2 uur aan Oblivion zat op me xbox 360
alleen vanmorgen was ze hier, dus dan wil ze ff gamen
Ze is gvd op de pc al een hoger lvl als mij, en dat in 10 uur..(lvl3)
Ik 14 uur en pas lvl 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |