Wat snap je niet aan compression artifacts?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Das iig niet aan de screenshots af te zien.
Heeft die AA? Ziet er niet zo uitquote:
't Is een wood elf met een iets te dikke kopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ziet 'er ook zo cool uit![]()
[afbeelding]
Ja, dat hebben ze bij Oblivion wel goed gedaan. Net even de Condemned demo gespeeld en daar was op 1280 met 4xAA nog steeds lijntjes en kartels bespeurenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
....
Overigens heb ik sowieso nauwelijks kartels, maar ja, compression artifacts he![]()
ow, ik dacht dat het met Oblivion zelf gewoon niet kon, snap zelf ook wel dat als je een uber gpu hebt dat het in principe dan wel kanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sommige GPU's kunnen dat gewoon hoor
Ja, maar bij Oblivion niet....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sommige GPU's kunnen dat gewoon hoor
Dat is een quest mannetje dan volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:30 schreef Migwi het volgende:
Interessant hoor... :p
Net Dark Brotherhood gejoined, ik in een stadje in zo'n hol van hun PATS BOOM 2 man gekilled en nog een met een cool zwaard (althans zo leek 't) en die kon niet dood, alleen knock-out. SAAAAAAAI!
Heel makkelijk er in te patchenquote:
Jammer alleen dat ze weer weg gaan altijdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kwam overigens een Rune Stone tegen, die mij een gruwelijk wapen en armor gaf voor een tijd ( kan natuurlijk niet zien hoelang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vrag over de Dark Brotherhood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Is al een mod voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt tijd dat je zelf een bedroll mee kunt sjouwen, en aldus overal kunt slapen waar je maar wilt
En weer een persoon 65 euro armer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef UMOI het volgende:
Jeej vandaag gekocht (voor de Xbox 360)....vanavond ff spelen ..kijken of het ook zo verslavend is als Guild Wars.
![]()
waar!?quote:
Verslavender.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef UMOI het volgende:
Jeej vandaag gekocht (voor de Xbox 360)....vanavond ff spelen ..kijken of het ook zo verslavend is als Guild Wars.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |